Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadın göbeği

Efendim, kadın göbeği milli tatlılarımızdan olup, ayrıca kadın vucudunun en güzel bir bölgesini teşkil etmektedir. Göbek deyince, tahta gibi dümdüz, olmayan göbekleri kasdetmiyorum. Ben olan göbeklerden yani tümsek haline gelmiş, karın bölgesinden güneye doğru parabolik bir eğri oluşturan gerçek göbeklerden bahsediyorum. Şimdi manken ajanslarına sorsanız bunun olmaması gereken, kadın vucudunu çirkinkinleştiren birşey olduğunu söyleyeceklerdir. Çirkinleştirir mi, güzelleştirir mi ben orasını bilmem. Polemiğe de girmem. Ama seksileştirdiğine eminim. Hani horoza sormuşlar; tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkar diye.. Horoz cevap vermiş, "ben polemiğe girmem efendim demiş, icra-i sanat eder bırakırım". Toplam sürecin horozu ilgilendiren kısmı burada hitama eriyor yani, ondan sonra ister tavuk yumurtadan çıksın ister yumurta tavuktan, horozun umurunda değil. Gerçekte tavuk mu yumurtadan yoksa yumurta mı tavuktan çıkmıştır diye sorarsanız onu ben bilemem, onu ulemaya sormak lazım.

Allah'ın bildiğini kuldan niye esirgeyim. Göbek gördümmü dayanamıyorum, ben de çaktırmadan bakıyorum. Onlar çakıyorlarmı çakmıyorlar mı bilmiyorum. Bu ayıp mı oluyor, olmuyor mu onu da bilmiyorum. Ama düşünüyorum da; bakmamı istemiyorlarsa onlar da açmasınlar efendim ! Onlar açacak ama ben bakmayacağım! Bu zulümdür beyler zulüm. Ne demokrasiye sığar ne de cumhuriyetin temel ilkelerine. Hatta insan haklarına bile aykırıdır diye düşünüyorum. Hem biz de şeymiyiz yani....... "taşmıyız"..Biz de etten, kemikten, deriden ve hormonlardan yapılmışız, di-mi efem..

Sevgili hanımefendiler.. Siz siz olun, öyle diyetmiş, yok efendim rejimmiş, böyle kötü şeylere takılıp, göbeğinizi falan eritmeye kalkmayın. Bırakın göbeğiniz bütün güzelliğiyle, bütün haşmetiyle ve bütün seksepaliyle yerli yerinde kalsın. 

 
Toplam blog
: 326
: 941
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

Okullar: TED Ankara Koleji, ODTÜ, Bogaziçi Üniversitesi (Master) İş Hayatı: Philips, Anadolu Endü..