Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadın Olmak

Kadın Olmak
 

Kadın olmak zordur bu güzel ülkemde..Bunu çogu erkek bilemez..bilmediği gibi anlamaya da çalışmaz.Kadının omuzlarına bir sürü yük bindirirler.Beklentilerinin fazla oldugunu da bir türlü kabul etmezler.''Ne istiyorum ki senden'' derler sürekli..Kadınların sürekli mutsuzluguna bir türlü anlam veremezler..Bakın erkekler bizden neler bekliyorlar arkadaşlar..

*Kadın dediğin güzel olacak,savurdu mu etegini ruhun rüzgarına kayacak..bakımlı olacak kadın dediğin.Kendine baktıracak ki; benim gözüm dışarıda olmayacak.

*Kadın dediğin çok konuşmayacak,beynini..kafanı didiklemeyecek küçük kurtçuklarla,benim dikkatimi dagıtmayacak.

*Asla şatafat düşkünü olmayacak.Özel günlerde sıcacık bir öpücüğün yerini tek taş pırlantanın alamadıgını bilecek..gözü tok olacak..Küçük şeylerle de avunmasını bilecek.

*Kadın dediğin,ekonomiden,politikadan,maçlardan haberi olacak..gündemi takip edecek..(Hadi neyse,bu yerinde bir istek)

*Kadın dediğin,marka düşkünü olmayacak,gerektiğinde pazar malı da giymesini bilecek..Marka dediğin nedir ki?.(Bazen)

*Kadın dediğin Adamın tepesini attırmayacak..(Attırırsam?.)

*Her ne şekilde olursa olsun,dilini tutmasını bilecek!!!Kıytırık sebeplerden dolayı sorun çıkarmayacak..Uyumlu olmasını bilecek!!!

*Kadın dediğin sadık olacak kocasına,üzerine gül koklamayacak,çünkü o sadece bana ait bir özellik olarak kalacak..

*Kadın dediğin,ben ''İşten ayrılacaksın''dediğimde işini bırakmayı göze alabilecek,gerektiğinde evinde oturup, çoluguna çocuguna kendisini adayacak..yemek yapıp bulaşık yıkamaktan zevk alacak..Ben de bilecegim ki ''O'' evde beni bekliyor..ben de rahat ve huzurlu bir şekilde çalışabileyim böylelikle..

Daha ne olsun ki..bundan iyisi Şam'da kayısı:)

Güzel ülkemde, kadınının degerini bilmeyen ''erkek'' sıfatını taşıyan insanlarla dolu..Biz kadınları istismar eden erkeklerin sayısı hızla artıyor...Kadınlar eziliyor

Kimi der ki,bir kadın uzun kış gecelerinde yatmak içindir..

Kimi der ki,kadın yeşil harman yerinde dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.

Kimi der ki,hayalimdir,boynumda taşıdıgım vebalimdir..

kimi der ki,hamur yoguran,kimi der ki,çocuk doguran..

Ne o,ne bu,ne döşek,ne köçek,ne hayal,ne vebal..

O..benim kollarım,bacaklarım,başım,yavrum,annem,karım,

Kızkardeşim,hayat arkadaşım.

Nazım Hikmet

DİPNOT:Yukarıda yazdıklarımın yüzde ellisi dogrudur.

Resim:Hafise KAYNARCA

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..