Kadına tersten bakanlar / İlişkiler / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadına tersten bakanlar

Kadına tersten bakanlar
 

Kadınları savunanlara hep "Feminist" derler.Peki ya erkekleri üstün görenlere ne ad verilmeli? Kelime fransızcadan türetildiğine göre bence "Homminist" olmalı...

Evet birtakım "homminist"ler kadınlar hakkında bazı yakıştırmalarda bulunmuşlar.

*Kadınlar ağlar. Ancak tek başına bir köşeye çekilip de "yalnız" ağlamaz. Kadınlar, sadece sevdiği erkek duyabilecekse ağlar.

Şöyle bir düşündüm... ilk önce kendimi,sonra da etrafımda uzak yakın tüm tanıdıklarımı tek tek ele aldım ve bu görüşü geneleme yapacak kadar destekleyecek bir anıya rastlayamadım.

Peki hiç görmedim mi? elbette gördüm ama sadece filmlerde ve dizilerde...
Oradaki kadınlar, bu gözle bakılarak yazılan senaryolar gereği... numaradan hep ağlayıp dururlar ama nedense gözleri hiç yaşarmaz. Yani numaradandır.

Ama seven bir kadın hele bir de anneyse, nasıl da duygu yüklüdür hassastır, korumacıdır ee biraz da kıskançtır. Şimdi neymiş efendim kadın ağlar ama gösteriş için ağlarmış.
Kim demişse h... etmiş...

** Kadın yatağa yatmadan "evvel" saçını tarayan tek yaratıktır.

E ne güzel işte,ya darma duman günün tozu isiyle kokusuyla yanınıza yatsa daha mı iyi olurdu? Üstelik çoğu kadının saçı erkeklere göre en az 10 kat uzun ve gür.Kelleri saymıyorum bile...

Ayrıca bu da genellemeye girmez.Benim tanıdığım bir çok kadın yatarken saçını pek taramıyor.Keşke bunu alışkanlıklarımızın arasına koyabilsek.


* Karısının gözucuyla bir başka adama baktığını yakalayabilmiş erkek yoktur. Oysa kadınlar, erkeklerini başka kadına baktığı an... saniyesinde yakalarlar.

Pes yani,bu da mı kadınların suçu oldu şimdi. Pratik zeka ve gözlem konusunda bizler daha ilerdeysek bu da mı suç? Hem kocasının yanında üstelikte mutlu bir kadın,başka erkeğe nasıl bakar? ama erkek her koşulda baktığından ve de bunu belli ettiğinden yakalanma olasılığı daima yüksektir.


* Kadın elinizi tuttuğu anda... bilin ki, eninde sonunda tepenize çıkacaktır.

Buna özellikle yorum yapmayacağım.Cevap verecek çok şey var ama şimdi yazsam ayıp olacak.Cesaretli bayan arkadaşlardan destek kabul edilir:))))


Böyle ön yargılı düşüncelere gülüp geçmek var ama insan okuyunca sinir oluyor. Bizlere anlaşılmaz varlıklar diye bakan erkeklerin kendilerini anlamak ne kadar kolay acaba?

Listede daha çok yüklenmeler var ama şimdilik bunlara cevap vermek istedim.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..