Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Kadınım

Kadınım
 

bu gecede

her gece gibi

bir sigara yakarak sustum gözlerine

*

ve bu geceyi de

her gece gibi

kana kana içtim gamzelerinden

*

bir gülüşüne sonsuzluğu sığdırdığım kadınım

*

ya düşlerimi ver geri

ya da gece gözlerinin derinliğinde boğ beni

*

sokak sokak titredim bu şehrin sensiz kaldırımlarında

nefesini ördüm gelmeyişlerinin ayak izlerine

yosun giymiş taşlar gibi ıslandı hayallerim

*

bir dokunuşuna kıyametleri sığdırdığım  kadınım

*

bilir misin

her sarhoş gecenin koynunda bitirdiğim bu aşka

ayıldığım her sabah yeniden başladığımı

*

ve inan ki

beni en çok sarhoşluk değil ayılmak yoruyor kadınım

*

ve bil ki

hasretin çoğaldıkça damarlarımda

sana kanımca canımca azar azar ölüyorum

bu aşk uğruna son nefesimi verirsem bir gün

beni yokluğunun başucuna göm kadınım

*

ey tanrım

hesapsız, yalansız sevmek ve uğrunda ölmek ise bu günahın adı

bağışla beni

ve beni kabul eyle ki

tüm eşkalsiz kimliğimle cehenneminde yanmaya geldim

*

ilhanaşıcı/ekimikibinondört

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..