Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınla Muhabbetin Güzel Olması Kadın Olmasından

Kadınla Muhabbetin Güzel Olması Kadın Olmasından
 

Ne söylediğine bakmıyorum ki…

Bir kadınla berabersin ne yapacaksın söylediğini.

Erkeklerin kadınları dinlediğini sanmıyorum çünkü ben öyleyim, dinlesem de aklıma girmiyor ki aklım başka yerde.

Bilge kişilerin ne söyleyecek diye ağzına bakılır ya kadının gözlerine bakıyoruz ama gözleriyle konuşmuyor ki…

“Ben kadınların muhabbetini seviyorum” duyduğum en komik yalan, radyoda muhabbet eden kadını ne kadar dinleyebilirsin?

Ayıp değil utanmayın çok çekici kör olasıcalar, yanlarındayken aklımız başımızda olmuyor işte!

“Korkut beni dinlemiyorsun bile!” Elbette dinlemiyorum akıl mı bıraktın!

Dinlemediğim halde kadınlar benden hiç şikâyet etmezler, başka türlü dinlediğimi bilirler çünkü?

Onun için bana “Ne dedim ben şimdi” yerine “Söyle bakalım kirpiklerimi kaç kere oynattım” diye sorarlar.

Yuh lan onu da mı saydın!

Ben kadın olsam muhabbetimden ücret alırdım, varlığımın kirası…

Anlattığımız nedenle kadınların ne konuştuklarına bakılmadığı için kültürlü mü değil mi onu da bilmiyoruz!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..