Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlar aldatmaz

Kadınlar aldatmaz
 

Eşinin de insan olduğunu unutan, bencilce kendi isteklerini tatmin etmenin evlilik için kâfi olduğunu sanan erkeklerden farklıyız biz. Evliliğe karşılıklı iki cinsin istekleri ve ihtiyaçlarının karşılanması için kurulmuş sosyal kurum olarak bakıyoruz biz. Hayatı, acıları, sevinçleri, kederleri, cinselliği, hastalığı, parasızlığı, seksi paylaşmaktır evlilik bizim için. Erkek için ise evlilik, cinselliği de içeren bir dizi ihtiyaçlar kümesinin tatmin edilmesi için kurulmuş müessesedir. Erkek için evlilikte kadın öznesi yoktur, kadın için ise evlilik iki özne barındırır içinde.

Kadın bir başka erkeğe yan gözle baktığında, içinde duygu meltemlerini hissediyorsa aldatmıştır eşini. Bir süre sonra duygu meltemleri, pişmanlık kasırgalarına bırakır yerini. Kavrulur kadının içi. Erkek için ise başka kadına bakmak, o kadınla ilgili fanteziler kurmak, dergilerde mayolu mankenlere bakmak erkek olmanın kendilerine verdiği bir görevdir. Kaytarılmaması gereken ve asla içinde pişmanlık duygularını barındırmayan bir görev. Erkek için aldatmak, fiziksel cinsel ilişkidir; kadın için ise başka erkeğe beğeni ile bakmak bile aldatmaktır.

Ufacık ilgiye, birkaç tatlı söze kendisini erkeğine adamaya hazır olan kadın neden aldatır? İşte fiziksel ilişkiye girip aldatan kadınların bir ankete verdikleri cevaplar.


*Mutsuz olduğum için.

* Eşimle fantezilerimi gerçekleştiremiyordum.

* Kocam tatmin edemiyordu.

* Başka birine aşık oldum.

* Kocam beni yıllardır hep ihmal ediyordu.

* Şefkat özlemi çektim.

* Kendimi hep yalnız ve terk edilmiş hissettiğim için.

* Baştan çıkarmanın zevkini tatmak istedim.

* Nüfuzlu biri olduğu için.

* İstediğim erkeği elde edebileceğimi kanıtlamak için.

* İntikam almak istedim.

* Kocama göre espriliydi.

* Romantik birisi olduğu için.

* Kocam çok kıskançtı.

* Adamın parası vardı.

* O akşam çok sarhoştum.

* Kariyer yapmamda bana yardımcı olduğu için.


Dikkat ettiniz mi? Çoğunun altında erkeğin, kadınına şefkat göstermekteki zaafiyeti yatıyor. Kadını mutlu etmeyen kim? Ön hazırlık ile kadının ihtiyaçlarını önemsemeyip kendi cinsel ihtiyacını bir an önce gidermeye çalışan kim? Kadını ihmal eden, şefkat göstermeyen kim? Kadınını yalnız ve terk edilmiş hissettiren kim?

Elbette aldatmak, başkasını değil kendini kandırmaktır. Aldatmak kalleşçe arkadan vurmaktır, ama ihanete zemin sağlayanların hiç mi suçu yoktur?

resim: www.milliyet.com.tr galeri

 
Toplam blog
: 28
: 3592
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Yaşadım özgür olduğumu düşünerek... Zincirlerimi görmeyerek... Düşlerim kaldı yadigar... Bir de sevd..