Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlara "bakmak yasak" (mış)

Kadınlara "bakmak yasak" (mış)
 

Her sabah olduğu gibi bu sabah da işe gitmek için otobüs bindim. Aklımdan günün yapılacaklar listesini geçirmeye dalmışken arka koltuktan gelen tartışmayı istemeden de olsa dinlemey başladım. Zira duymamam için kulaklarımı tıkamam gerekiyordu. Yine dinlemezdim ama ilgimi çekti doğrusu.

Özetlemek gerekirse , önümüzdeki yanlamasına duran üçlü koltuğun başında 20 yaşlarında oldukça güzel bir bayan oturuyordu. Arkadaki kadın kocasını ona bakarken yakalamış, kızıyordu. Bu kadar kızmaya karşı adam alttan almak yerine " ne yapalım biz erkekler bakarız ne var bunda? Hem ben senle evlenmişim , bakmakla birşey mi olacak sanki" diye ısrar ediyor.

Aynı kelimelerle geçen on dakikanın ardında kadın " o zaman ben de şu yandaki adama bakayım, madem ki önemli değil " demez mi ?

Tabi ben de doğal olarak kulaklarımı iyice diktim,:)))

Adam birden gürledi " sen ne diyorsun be?" İşte o anda ben arkaya öyle bir baktım ki adam sesini oldukça kıstı ama yine de "duydum tabii. Adam "senle ben aynı mıyız? sen evli bir kadınsın nasıl bakarsın? "...

Sonu nasıl bitti bilemiyorum zira ineceğim yere gelmiştim.

Bu konu, asla değişmeyen ve erkeklerin kendilerine doğal hak olarak gördüğü bir konu olmaya günümüzde de devam ediyor. Yalnız değişen birşeyler var tabii ki...

O da, artık kadınlar da bakıyor ve bazıları ise bakmakla da yetinmiyor.

Çözüm var mı?

Kesin çözüm bulmak zor ama kanımca ,erkeklerin yanında kadın varken başkalarına alenen bakmalarına bir son vermeleri gerekiyor.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..