Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlara ne oluyor?

Kadınlara ne oluyor?
 

deviantART


Kimi duysam boşanıyor bu ara... Kardeşimin bir arkadaşı tam 7 yıl flört etti bir adamla, nihayetinde evlendi. Sonra adam ondan her sabah annesinin çorbasından istemiş, yoğun çalışan aynı zamanda okuyan kız da; - Git ananın evinde iç o çorbayı deyiverdi evliliklerinin 1. yılı dolmadan :)

Bir başka arkadaşımız uzun bir flört döneminden sonra evlendi yine, hatta birlikte yaşıyorlar gibi birşeydi... Yani ev hali başka tabi durumu da yok, her anlarını paylaşmışlardı... Eeee? Yine 1 yıl... Tam nedeni de yok, ıvır zıvır işte... Çamaşırı sen yıkamadın, ütüyü ben yapmadım vs vs vs...

Herkes 1 yıl içinde boşanmıyor tabi... Annemin arkadaşı yıllarca görümce-kaynana fobisi yaşadı ama göğüs kanseri olunca şak diye boşadı kocasını... -Sen yaptın... Diye.

Yine bir arkadaş yıllarca aynı evde kızı için (hiç konuşmadan da olsa) evli kaldığı kocasını bu yıl radikal bir kararla boşadı... 18 yıl sonra...

Var işte bir sürü örnek... Kuzenlerden, arkadaşlardan vs...

Aslında o kadar çoğalınca biz de toplum olarak alıştık sanırım, eskisi gibi ne yadırgıyoruz ne de sorguluyor...

Hatta kendi adıma söyleyeyim, eğer çocuk yoksa ben üzülmüyorum bile... Hatta gizliden gizliye seviniyorum :)

Manyak demeden önce dinleyin hele... Niye seviniyorum? Çünkü ya bu geçimsizliği sineye çekselerdi, o kırgınlıklar büyüseydi içlerde bir yerlerde... Bu arada çocuk da olsaydı... Ya boşanma bu evreden sonra olsaydı diye düşünüyorum.

Baktın bir kaç yıl içinde fena değil... Tamamdır devam...

Ama olmuyorsa da olmuyor işte genelde...

Neyse her şeyin hayırlısı diyelim... Bu arada Nergis (ananem) de ayrıldı eşinden geçenlerde... Boşanmadı ama ayrılar şimdi... Kızdırmışlar onu geldi bizlerde kalıyor, ama arada da cici dedeyi merak etmiyor değil ha :)))

Bizden tam destek; - Kal kız gitme... Anlasınlar(cici dede ve çocukları) kıymetini :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..