Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlarda yanlış olan ne?

Kadınlarda yanlış olan ne?
 

google


Kendimin kendim olduğunu bildiğim, son 52 yıldır inanın bir türlü bunu anlayamadım ve anlatamadım. Yine de, bir deneyeyim bakayım.

Annesi, akrabası, mahallesindeki tüm kadınlar, ilkokul mezunu ama arkadaşı ve sevgilisi olan tüm kadınlar, üniversite mezunu olan bir erkeğim. Bu bir çapraz durum.

Burada bu toplumsal moment devreye giriyor:

En azından benim muhatap olduğum kadınlar, anneleri ilkokul mezunu olan ve kendileri sülalelerindeki ilk üniversite okuyan kişilerdi. Evkadını olmak isteyen çok işkadını gördüm. Bu da çapraz bir durum. Duygusal yükü erkeğe biniyor. Eğer üstlenirsen tabii ki, ben üstlendim.

Şerh: Bu Rosa Luxemburg’un veya Milena’nın evkadını olma arzusuyla ilintili değil. Sonuçta, benim öncü alaturka kadınlar saydığım, Sevgi Soysal da, Tezer Özlü de, evkadınlığı ve annelik yaptı.

Kadınlar, 18-43 yaş arasındaki çeyrek yüzyılda seksüel arz-talep dengesinin aşırı kendileri lehine olduğunu yaşıyorlar. Sonra seksüelce sıfırlanıyorlar. Bu da onları çökertiyor. Bunu yazar Pınar Kür de, bizzat dilegetirdi.

Bu süreçte, erkeklere aşırı duygusal yük biniyor. Rekabetten ve aldatılmaktan söz etmiyorum. (Onu her 2 taraf da aynı oranda yapıyor zaten.) Prenses takınağından söz ediyorum. Bu ters bir durum.

Devamında ise, eğlenceli durumlar ortaya çıkıyor ama bedeli yine erkeklere biniyor:

Pınar Kür ve Müjde Ar, yıllar önce televizyonda bir program yapıyorlardı: Ununu elemiş, eleğini ipe asmış, görmüş geçirmiş kadınlar korosu. Üstüne üstlük, aralarına bir de Aysun Kayacı’yı alıp, ona matriyarkal gerontokratik eziyet ediyorlardı.

İşte bu, en azından alaturka kadınlarda asla ve kata yolunda olmayan bir şey. Rezalet ötesi bir durum.

Hem kel, fodul, hem de bununla başkalarına eziyet eder, durumunda bir matriyarkal gerontokratik lümpenlik.

Diğer bir durum, erkeklerin yaşlanınca duygusalca yumuşaması ama kadınların yaşlanınca duygusalca katılaşması durumu. Eğer erkek, gençken kadına eziyet etmişse bile, yaşlanınca kurt kocayınca eşeğin maskarası olur, durumu ortaya çıkıyor. Çıkın sokağa, her gün bunun binlerce örneğini izlersiniz.

Bir de kadınların bedeni var: Malumunuz kadınlar, göğüslü kalçalı bedenlere sahip. 40’ından sonra, o organlar mevta oluyor. Sesleri de 2 oktav yukarı çıkınca, taşıma suyla yapılmış trans’tan beter oluyorlar.

Tüm bunlara, 50’sinde bile, 15’indeymiş gibi davranmaları ekleniyor. Liseli kız rolündeki 40’lık Emel Sayın gibi oluyorlar.

Sonuçta, kadınların tüm seksüel biyografileri bir yanlışlıklar komedyası olarak başlıyor ve bir türlü bitemiyor.

Trajediler de, çok çok olunca melokomik oluyor. Kadınların malforme seksüeliteleri de öyle.

Dipnot 1: Bunların pekala ters çevrilip, erkekler için de yazılabileceğini biliyorum. Çevremde çıtır kız peşinde andropozlu 50+ erkek çok.

Dipnot 2: Bu dediklerim, zıtcinsel kadınlar denli, eşcinel kadınlar için de aynen geçerli. Ve diğerleri için de.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..