Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
 

Kadınları küçük düşürmeyin?

Kadınları küçük düşürmeyin?
 

Bunu sizinle paylaşmadan edemeyeceğim gerçekten cok hoşuma gitti.

Bugün iş için hastanedeyim ben bilgisayar başında işimi yaparken hemşire hanımda hasta kayıtlarını yapıyor, soruyor hasta teyzeme:

- Yaşın kaç

Teyze cevalıyor
- 03.02.1958

Hemşire tekrarlıyor
- Yaşın kaç

Teyzem tekrar
işte 03.02.1958 yılında doğdum

Hemşire
- Ben sana kaç yılında doğdun demiyorumki, kaç yaşındasın diyorum, ben anladım kaç yaşındasın ?

Teyzem cevaplıyor:


Yaşlılık işte, bilemiyorumki kaç oluyor

Hemşire:

Olur mu gencecik kadınsın daha 50 yaşındasın yaşını söyleyemiyorsun ne var yaşında.

Teyze:

Ya işte kadınız cahiliz biz okuma yazmamız yok ne yapacaksın

Hemşire sinirleniyor şu cümleleri söylüyor

- Kadınları küçük düşürmeyin niye cahil olacakmışsın daha 50 yaşındasın yoksa okuma yazman öğreneceksin, işin kolayı cahilim demeyeceksin, bilmiyorsan öğreneceksin soracaksın, en azından o kelimeyi kullanmayacaksın.

Teyzem sustu dinledi aslında acaba ne düşündü diye geçirdim aklımdan hemşireyi haklı buldu mu yoksa azarlanmış kabul edip kendini kızdımı ona?

En çok hoşuma gidende hemşire hanımın kesin 50 yaşının üstünde olmasıydı. Gurur duydum onunla :)

Resimdeki teyzem gibi kadın olmak lazım, o yaşta bile çalışıp öğrenmek
cahilim işte dememek gerek.

 
Toplam blog
: 10
: 1407
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

02.03.1979 yılında doğumluyum, Bilgisayar programcılığını bitirdim daha sonra işletme fakültesini bi..