Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlarımız günlerimiz

Ocak, şubat, mart derken bir de baktım nisan gelivermiş.

Yılbaşını, sevgililer gününü, kadınlar gününü yaşadık dolu dolu.

Yılbaşı bir kenara, sevgililer günü, haydi o da gençlikte kaldı diyelim. Ama aynı şeyleri kadınlar-kadınlarımız günü için söyleyebilir miyiz, efendimmmm…

Evlenmişsiniz çocuklarınız olmuş, evlenip yuvadan uçmuşlar. Siz evde hanımınızla baş başa kalmışsınız. Gelin akşam eve, açın kapıyı girin, içerde kimse yok. Hanımın yokluğunu bir düşünün hele, o yapayalnızlığı bir düşünün hele…Her zaman Tanrıma dua etmişimdir “beni eşimden önce al” diye…Amiiinnnn.

Benim kadınlar günüm öyle bir günle sınırlı değildir. Benim kadınım günüm üçyüzaltmışbeş gün, altı saattir. Hatta daha fazla bile…

Şimdi bu ciddi konuları bir kenara koyup biraz gırgır-şamataya ne dersiniz…

“Eveeet! dediğinizi duyar gibi oldum, öyleyse işte:

Kadınla kocası tartışmışlar. Kadın:

-Benim kocam olacağını bilseydim senin çay bardağına zehir koyardım, demiş. Adam da:

-Ben de senin karım olacağını bilseydim o çayı hiç tereddüt etmeden içerdim, demiş.

 -Seninle evlendiğimde aptalmışım.

       -Evet ama o zaman aşıktım, fark edemedim.

       Adam kitapçı dükkanına girip:

-Sizde kadına söz geçirten bir kitap var mı? diye sormuş. Kitapçı da:

-Var amca, şu hikaye kitaplarının içine bir bakıver hele… demiş.

Eşinin dırdırından biraz yakınan adam:

       -Karıcığım ben biraz az duyuyorum, demiş.

      Kadının biraz dağınık olan kocasına verdiği yanıta bakınız::

.      -Ziyanı yok kocacığım ben de biraz az görüyorum.

Hem biliyor musunuz, kadınların kalbi mezar gibiymiş, giren bir daha çıkamazmış. Erkeklerin kalbi ise bakkal dükkanı gibiymiş, giren çıkan belirsizmiş.

Allah’a şükür benim bakkal dükkanım yok.

Ya siziiiinnnn!

DEVAMI GELECEK SAYIDA… 

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..