Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Kahve Dünyası

Evet, Kahve Dünyası, çok güzel dizayn edilmiş, kendine çeken bir havası var. Bu, belki bana göre böyle, belki kahveyi çok sevdiğim için.

Kahve Dünyası'na gitmek bir türlü kısmet olmadı. Dün misafirlerim vardı ve bana öyle bir bomba patlattılar ki, şaştım da kaldım.

Kahve Dünyası'nın Emine Errdoğan'ın olmasıydı. Bu ne ya memleketi parsellediler. Memleketi olduğu gibi alışveriş zincirlerini(bim, foryou, alpark, medikalpark sağlık ..........gibi) de parsellediler.

Bunun sonu nereye varacak?
Bu yönetim başımızdan ne zaman gidecek?

Emekliye, memura. işçiye zam yapılacağı zaman nedense %4-%2 gibi küçük dilimler sunuluyor. Zaten maaşlara zam yapılmadan önce bütün giderlere zam yapıldığından devletin bütçesinden hiç çıktı olmuyor. Vermeden devamlı
alıyorlar. Yinede dış borç nedense bir türlü kapanmaz daima genişler.

Yemekten bıkmadılar.

O kadar yetim, aç, evsiz barksızların hakları yeniyor ki, Emine Erdoğan'a işyeri açılıyor veya ortak ediliyor. Ne oluyor? yani taş attıda kolumu ağrıdı.

Kadın, oturduğu yerden para kazanıyor. Ne ala ohhhh.

Bakın, üstümüzdeki bizleri yönettiğini sananlar kendinize gelin, şöyle bi silkelenseniz acaba nasıl? olur.

Bu milletin ne sıkacak kemeri, ne de ağzında dişi kaldı.

Büyük bir hastanenin ortağı oldunuz diye bütün sağlık sistemleri yerinden oynadı ya.
Bizler gibi raporlu ilaca muhtaçları yaktınız, bu işin cevabını öbür dünyada nasıl vereceksiniz bakalım.

İşte ben bu durumları gördükçe morlara bürünüyorum. Bir türlü toz pembelere geçemiyorum ya.

Yeter artık bizim sizin elinizden çektiğimiz.

Paraları değiştirdiniz de ne?oldu. Elli liranın bir yüzüne ATATÜRK'Ü kabul etmeyen, çok eskilerde yaşamış bir hatunun resmini koymak için mi değiştirdini.

Sabah, blog yazarı bir arakadaşımız, İstanbul'un yollarından bahsetmiş. Yazdıklarında o kadar haklı ki. Çizmeyle yürüyecek yer yok. Sayın Kılıçdaroğlu'ndan bahsetmiş. Hakkikaten Kılıçdaroğlu'un sorularının cevaplarını duyamadık.

Arkadaşlar ben yazdıkça morarıyorum, benim sakinleşip açılmam lazım.

Yine de toz pembelere ulaşmak umuduyla.

3NF


 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..