Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Kal!

- Kal, bir kahve daha içelim.

- Gitmem lazım, melankolimi bekletmek istemiyorum. Daha bir kaç defa öldüreceğim kendimi, sonra yeniden canlanacağım falan... Uzun iş.

- Mutsuz musun?

- Umutsuzum!

- Bir hikaye anlatayım sana?

- Yeterince hikaye dinledim ben.

- Ama bu başka...

- Dinlersem kalmayacak ötekilerden farkı, bırak farklı kalsın öyleyse...

- Bildiğin umutsuzsun yani?

- Aynı zamanda mutsuzum da aslında.

- Aslında sebep hep sensin, kaşınıyorsun!

- Onu bilemem ama şu bir gerçek ki her defasında aşınıyorum...

- Edebiyat yapma bana!

- Oynayabilecek ne kaldı ki elimde kelimelerden başka?

-...

-...

- Kal...

- Hoşça kal...

 
Toplam blog
: 18
: 133
Kayıt tarihi
: 28.12.11
 
 

Ben en çok seni özledim aslında... Herşeyin diretildiği bir yaşamda tek açık uçlu soruydun sen. K..