Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Ramazan
 

Kalbimizi aç koyma

Kalbimizi aç koyma
 

Mübarek Ramazan'ı karşılarken, iki gününü geride bıraktık bile. Zaman öyle hızla geçiyor ki, ömürle birlikte..

Şöyle bir baktım etrafıma, camiler dolup taşıyor, sokaklar sessiz. Her gün karşılaştığım kişilerin yüzündeki ifadeler değişmiş. Bu ne paylaşım, bu ne muhabbet? Sadece bu aya özgü sanki bu hareket.

Sayfalar dolusu sohbetler, ekranlar dolusu nasihatler, nasılda daha dün balkondan rakı şişesini fırlatan kişi bu gün büyük bir vecd içinde zeytini eline almış çaresiz bekler.

Birbiriyle yarışırcasına iftara çağıranlar, cami kapılarında sebil dağıtanlar. Bazı yazılara bakıyorum. Bir insanı mutlu edecek herşeyi var. Ama yine de gönlünden sesleniyor, koparıyor fırtınalar. Bir aşk istiyorum diyor, gözüm tok diyor, gönlüm sevgiye muhtaç diyor. İtemesini bilmiyor belki, belki de bıkmış istemekten. Yar senin derdin beni usandırdı diyor kimbilir?

Eh bayramı hakedeceksiniz... Daha gözlemlerim sürecek derken, baktım ki edebi aşıyorum. Ama elimde değil, bazılarına ben bu aylarda şaşıyorum. İnsanın karnının açlığından çok, kalbi açlara acıyan şair gibi.. Bir dua nakledeyim bana gelenlerden bari..

Rabbim,
Bir insan koy kalbime.
Ama o insan senin de
sevdigin olsun

Ve bana öyle bir insan sevdir ki,
O insanin kalbi, seninle sevisen bir mabed olsun.
Beni öyle bir insanla bulustur ki, benden önce,
Onunla buluşmuş olan sen olasin

Onunla el ele tutustugumuzda,
Ikimizin uzerinde, senin elin olsun

Bana öyle gözler göster ki,
Ben o gözlerden sana bakayim.

Bana öyle bir sevgili ver ki,
O gözler, cennete acilan iki pencere olsun.

Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki,
Kilavuzumuz sen olasin ey Rabbim .

Oyle bir sevgili verki bana,
Ona sarildigimda kâinat bize baksın .
Yer , gök birbirine sarılsın

Sevgimiz kurtla kuzuları barıştırsın.
Bize bakıp, seytan Âdem’e secde etsin ,
Günah, sevap ugruna kendini feda etsin,
Olüler birer birer uyansin sevgimizle.

Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!
Sevgimizde Muhammed sevilsin .

Oyle sevelimki birbirimizi,
Hz. Hatice göklerden bize seslensin
Ve desin ki,

"Bak ya Muhammed, bak su sevgililere onlar bizde... Bizde onlardayiz.
Bak askımız birkez daha yasaniyor yer yüzünde..
Allah Askimizi öyLe cok seviyorki, binlerce insana yaşatıyor.
Günaydın desem,
Belki ağır kaçar bu karanlıklara
Gülümse desem,
Belki, uzak gelir kederli insanlara
Ve Selam olsun diyorum ,
Aşkı arayanlara...

 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..