Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '20

 
Kategori
Güncel
 

Kalbimizi Isıtan Bir Bayram

Merhaba değerli okurlarım,

Hepinize saygılar ve selamlar sunuyorum. Bugün Ramazan Bayramının birinci günü. Hayat bir şekilde devam ediyor. Günler, haftalar,aylar,yıllar geçiyor.

Yine bir sabah ve bir bayram gününe ulaşmış bulunmaktayız. Bu sefer farklı olarak uzun zamandır gündemde olan korona virüs sebebiyle ortaya çıkan sosyal mesafe kapsamında kutluyoruz. Bir çoğumuzun anne babası sevdikleri uzaktalar. Veya aynı evde bile olsak sarılamıyoruz.

Ben inanıyorum ki o günler tekrardan gelecek. Sevdiklerimiz, ailelerimiz bizler için çok değerliler. Hayat onlarla sevdiklerimizle anlam bulduğunu düşünüyorum.

Bazen bir bakış sevgi dolu bir bakış içimizi,kalbimizi ısıtır. Ben bütün okurlarımızın bayramlarını kutlarım. Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim.

 

Kalbinizi ısıtan bakışların çok olduğu bir bayram geçirmenizi Rabbim nasip eylesin.

Vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sağlıcakla kalınız.

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...