Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Sinema
 

Kaldırım serçesi

Kaldırım serçesi
 

Yıllar önce kitabını okumuştum... Çok etkilenmiştim burnum sızlayarak okumuştum... Okumanızı tavsiye ederim...

Filmi gösterime girdiği andan itibaren gitmek için can atıyordum...

Dün çok sevdiğim bir arkadaşıma canıma, "Bugün Kaldırım Serçesini izlemeye sinemaya gidelim mi?" diye teklif ettim...

Ancak çok geçerli bir sebebi vardı hatta birkaç haftayı bloke etmiş bir sebep boynumu büktüm....:((

Koşa koşa Edith Piaf'ı izlemeye gittim... Tek kelime ile muhteşem....

Ben soluksuz izledim... Hüzün dolu... Duygu dolu... Sevgi dolu... Aşk dolu..

... Ve ne muhteşem bir ses...gerçek bir efsane bence...ve ne muhteşem şarkılar...ve tam bir müzik ziyafeti...dinlemeye doyamıyorsunuz..

Vee Edith Piaf'ı canlandıran aktris Marion Cotillard 'ın performansı mükemmel ... izlemeye değer...

İzlemediyseniz kaçırmayın.

Sevgiyle kalın....


 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..