Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kalıp sevmek mi, çekip gitmek mi?

Aylardır düşünüyorum kendi kendime bir sorunun cevabı bulmak için hani derler ya kalıp sevmeyi, çekip gitmeyi bilmek gerek diye... acaba hangisi daha zor, kalıp sevmek mi? yoksa çekip gitmek mi?


Kalıp sevmeyi tercih ettiğin zaman, daima onu hatırlarsın. Anılarla yaşarsın, hep onunla gittiğin yerlerde , gezer böyle konuşurduk , şöyle kavga ederdik dersin. Her defasında bir daha düşünmeyeceğim der, yine ertesi sabah nasıldır diye sorularla başlarsın güne. İlişkinizi analiz edersin her gün acaba neden böyle olduk diye yeri gelir kendini haksız görür, yeri gelir kendini haklı görürsün. Şarkılardan fal tutarsın kendi kendine bundan sonraki şarkı onun duyguları olsun dersin. Ve buna inanarak yaşamak istersin ne kapatırsın bu defteri nede açmak istersin sayfalar arasında gezersin ama işin kötüsü ne kendisindir nede eskisi gibisindir. Kaybolur benliğin. Kalıp sevmek istersen bunları yaşarsın....


Ya çekip gitmeyi tercih ettiğin zaman, daima mutlu gibi davranırsın için kan ağladığı zaman bile mutluluk oyunu oynaman gerekir. Kendine bile itiraf edemezsin aslında onu çok özlediğini, acaba kelimesini çıkarmışsındır hayattan mümkün olduğunca hatırlamıyor gibi rol yaparsın. Aslında için yorulur bu kendin olmamaktan ama yine de devam etmek zorundasındır. Unuttum aslında, belki de sevmedim dersin yanındakilere kendini bile inandırmaya çalışırsın bu yalana ama aslında böyle olmadığını bildiğin halde bu yalanlara devam edersin. Romantik şarkılar dinlemezsin o aklına gelmesin diye gittiğiniz yerlere gitmezsin hatırlamayayım diye, hep bir bahanen vardır ya çok işin vardır yada çok mutlusundur aslında kendine bile itiraf edemezsin ama yaran gün geçtikçe kanar . rüyalarında onu görür içinde özlemle uyanır bir anda hatırlamıyorum rüyamı dersin. Çekip gitmek istediğinde bunları yaşarsın.


Acaba şimdi hangisi daha zordur. Kalıp sevmek mi? yoksa çekip gitmek mi?

 
Toplam blog
: 10
: 944
Kayıt tarihi
: 21.10.08
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Muhasebeciyim. Hayatı seviyorum ve sevdiklerimi paylaşıyorum. ..