Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Kalk Hadi! Gidiyoruz!

Kalk Hadi! Gidiyoruz!
 

"Yürü ulan gidiyoruz! "
Bence bir aşk cümlesidir.
 
Bu cümleyle sana seslenebilecek biri var mı hayatında?
Seni bir anda hiç olmadık hallere* sokacak?
O zaman gerçekten şanslısın,çünkü aşıksın ve sana aşık biri var hayatında..
Nereden mi biliyorum?
 
Çünkü o cümleyi bende söyledim, hatta yıllarca söylemeyi bekledim ve ne anlama geldiğini çok ama çok iyi biliyorum.
 
Bir insanı gerçekten istersen,gerçekten ne istediğini iyi bilirsen ve istikrarlı olursan istediğin şey mutlaka bir şekilde gelip seni buluyor.
 
Bence bu kelimenin anlamı....
''Yürü ulan gidiyoruz!'' derken kişi, eğer elinden tutmuşsa (cümle her ne kadar erkeksi olsa da bir kadının da dudakların da hiç fena durmayacağını düşünenlerdenim :) ve ona inanıp güvendiğini tartışmasız biliyorsa, her sıkıştığınızda birbirinize tutunacağınızı biliyorsanız, kadınlığınızı ve erkekliğinizi gerçekten yaşadığınızı hissediyorsanız, koklaştığımızda içinize sahip olmanın, sevgiye sahip olmanın dayanılmaz kokusu geliyorsa, yalnız olmadığınızı hissediyorsanız ve "yürü lan gidiyoruz!" dediğinde siz eşyaları çoktan hazırlamışsanız.....
Bence şanslısınız, bence aşıksınız ve size aşık biri var hayatınızda..
 
Doğru değerlendirmeniz dileğiyle..
 
Ben kendimden biliyorum bu cümlenin anlamını, ben anlamlandıranımı buldum, darısı hepinizin başına..
 
Sevgiler..
 
(biraz başka bir gözle  bakan bir adamdan dinleyeceksiniz aşkın sevginin erkek tarafındaki anlamlarını,umarım yaşantınızda bir yerlere dokunabilirim)
 
*olmadık haller;hayallerinizdir.
 
Toplam blog
: 9
: 391
Kayıt tarihi
: 23.01.15
 
 

Kadınlara öğütler... ..