Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Kamer Genç “sünnetsiz”miş! (Genç, zor durumda değil...)

Kamer Genç “sünnetsiz”miş! (Genç, zor durumda değil...)
 

 Sünnetsiz!

Kimi kişileri, özellikle yurttaşımız olan bir etnik topluluğu aşağılamak için çok kullanılır. Dikkat buyurun, bunu yapanlar, “dini bütünlüğü” kimseye kaptırmak istemeyen, bir başka deyişle tekellerine alanlardır.

Amaç, daha çok, siyasi rakiplerini alt etmektir.

Anımsayalım, bir DP milletvekili kalkar, CHP milletvekili Kasım Gülek’e “sünnetsiz” der.

Kasım Gülek, taşı gediğine oturtur:

“Karısı amma gevezeymiş!”

*****

CHP Tunceli Milletvekili Kamer Genç, TV 8’de Erkan Tan’ın programına konuk oldu. Erken Tan, Genç’e, hakkında çıkarılan “sünnetsiz” iddiasını da sordu.

Kamer Genç, “dün”den “bugün”e geldi:

"Bu konuyu sizin vicdanınıza bırakıyorum. 1996 yılında Cumhurbaşkanlığı'na aday olduğumda başıma böyle bir çorap ördüler. O dönem çıkıp böyle bir olay olmadığını kanıtladık, mahkemelere verdik. Bu haberleri yazanları mahkûm ettiler. Şimdi de özellikle bazı cemaatler, gidip aynı kadını getiriyorlar, kadın da Seda Sayan'a 'Ben Kamer Genç ile ilişki kurdum, sünnetsizdi' diyor."

Kamer Genç’i severseniz sevmezsiniz, söylediklerinin doğru olup olamadığını tartışabilirsiniz, ama Kamer Genç’e şu sözleriyle ilgili diyeceğiniz az olur:

“Ben Seda Sayan’a bir şey teklif ediyorum. Gelsin bakalım, ben sünnetsiz miyim, sünnetli miyim? Başka nasıl ispatlayabilirim?”

Kamer Genç’e terbiye sınırlarını aştı diyen, ona terbiye dersi vermeye kalkanlar olabilir. Ama adam, ekranlarda belden aşağı yılışmalar olursa, “sünnetsiz” lafına ne desin?

*****

İyice anlaşılıyor ki, televizyonlar, rakipleri alt etmek için birer silah!

Kendi söyleyemeyeceğini başkasına söyletmek!

Başkasının da, para kazanmak uğruna “etik” değerli yok sayması!

“Kadın programı” adı altında yapılanların “kadın”larla ilgisi ne?

Görülen o ki, bunun adı “rezillik”tir!

Böylesi "rezillik"ler, "fikrini özgürce söylemek" kılıfına sokulamaz!

Yazık!

TURGUT ÇELİK/ Mersin
 

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..