Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Yolculuk
 

Kamil Koç'un online şifreleri

Kamil Koç'un online şifreleri
 

Herkesin bildiği üzere şehirlerarası seyahatlerin yoğun olacağı bir aya giriyoruz.

Doğal olarak ailesinin uzağında bulunan; öğrenci, asker, kamu görevlileri vs. yapacakları seyahatler için bilet derdine düştüler. Malum, olası(aradaki bir gün henüz resmen tatil edilmedi) bir dokuz günlük Kurban Bayramı tatili var.

Biz de bayram tatili seyahati için bilet derdindeyiz, yaklaşık bir haftadır. Ankara'da öğrenci olan oğlumuz Antalya'ya gelecek, birlikte dokuz gün geçireceğiz aklımız sıra!

Buradan ben, Ankara'dan oğlum takip ediyor bileti.

Geçtiğimiz bir hafta internet ortamında bilet temini için uğraştım. Ülkemizde belli bir kaliteye ulaşmış tüm otobüs firmalarını taradım, bilet yok. Olacak gibi değil, çıktım aynı firmaların ofislerini dolaştım. Bazıları internet kontenjanını ayrı, ofis kontenjanını ayrı tutarmış. Öyle söylüyorlar!

Bilet yok!

12 Kasım akşamı yola çıkması gereken oğlum okulunda mahsur kalacak gibi gözüküyor.

Komedi gibi yani!

Bu komediye katkı sağlayan firmalar var: "Kamil Koç"

Sanal ortamda bilet satışı da yapan Kamil Koç'un otobüs koltukları tıklandığında çıkan iki ibare dikkat çekici:

"Bu koltuk rezerve edilmiş, işlem yapamazsınız" ve "Bu koltuk kontenjan dışı, işlem yapılamaz"

Bilet aramaya başladığımdan beri bazı koltuklar bu notlarla aynı şekilde durmakta. Oysa, bu dönemde, Varan ve Ulusoy dahil hiçbir otobüs firması rezervasyon yapmıyor, direkt satış yapmakta.

İnternet ve ofis kontenjanlarını ayrı olabileceği düşüncesiyle Kamil Koç ofisinde baktırdım, orada da aynı notların olduğunu söyledi personel. Aynı görevliye sorduğum, "Bu nasıl rezervasyondur ki de günlerdir bekletiliyor?" şeklindeki soruya, "şirketin uygulaması, henüz bizde akıl erdiremedik" yanıtı verildi.

Çok saçma geldi bu durum tabii ki bana. Kamil Koç firması bu durumu kendilerine yakışır ciddiyet sınırına çekmeli.

Bayram arifesinde günlerce rezerve bilet tutulur mu? Ya sat, ya da rezerve notunu kaldır!

Kurumsallaşmış firmalara böyle atraksiyonlar yakışmıyor.

***

Birkaç firmada bayram sonu için dönüş bileti buldum, ama almadım.

Oğlumu Antalya'ya getiremiyoruz ki, dönüş biletini ne yapayım!

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..