Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '06

 
Kategori
Mizah
 

Kamuoyuna duyuru!

Kamuoyuna duyuru!
 

İkinci bir emre kadar yüksek tansiyon ve kalp hastalarının fanatik olmaları yasaklanmıştır! Özellikle 60 yaş civarı iseniz, üstelik kadınsanız, hele bir de benim annemseniz kesinlikle yasaklanmıştır:)) Tabii ki bazılarınız(!) bu yasaklamadan dolayı hiç memnun olmayacaktır. Ama gelin görün ki başka çarem kalmadı...

Öncelikle şunu söyleyeyim; itirazım var!!! Futbol takımı diye bir şey olmasın; olsa bile en azından maç günleri kimselere söylenmesin; kendi kendilerine sessiz sedasız oynasınlar maçlarını!!! Yani insanların aile saadetiyle oynamaya kimsenin hakkı yok ki... Ya da benim akıl ve ruh sağlığımla oynamaya.. Ya annem gidecek elden, ya da ben!

Evet... Sizin de gayet iyi anladığınız gibi, sorun, annem ve onun Galatasaray fanatikliği; çözüm ise, henüz bulamadığım bir şey... Ama ne? Hayatımda hiçbir erkeğe bile futbolla ilgilenmemesi konusunda bir yaptırımda bulunmayan ben, anneme Galatasaray’ı unutması konusunda telkinlerde bulunuyorum!

Öyle bir durum ki içinde bulunduğum, futbolla ilgilenmediğim için, eğer annem evde doğum yapmamış olsaymış, benim başkasının çocuğuyla karışmış olabileceğimi düşünüyormuş!!! "Nasıl olur da benim gibi bir kadının kızı, futbola bu kadar ilgisiz olur?"un içinden çıkamamak, onu, neleri düşünecek hale getiriyor, görüyorsunuz değil mi? Neredeyse evlatlıktan atacak beni:))

Maç günleri ikimizi de bir tedirginlik kaplıyor... Annem "Galatasaray yensin" diye tespih çekmeye başlıyor. Eğer maç yurt dışındaysa daha erken başlıyor hazırlıklarına; çünkü duaları ancak gidermiş!!! Ben de tansiyon düşürücü ve sakinleştirici haplarımı hazır ediyorum yanımda!!! Maç öncesi ne anlatsam dinlemiyor. Hatta bir gün "Anne" dedim... "Benimle evlenmek isteyen birisi var. Çok iyi bir adam. Çok iyi anlaşıyoruz. Çok mutluyum. Üstelik çok yakışıklı. Üstelik çok zengin. Çok şöyle, çok böyle..." Abarttıkça abarttım.. Ben bunları anlatırken, o, tansiyonu yükseldiği için kıpkırmızı olmuş yanaklarıyla ilgisiz bir biçimde yüzüme bakıyordu.. Sonra dedim ki "Yalnız, adam Fenerbahçe’li"... Kıyametler koptu tabii!

Haaa ,bu arada , maçları seyretse yüreğim yanmayacak. O kadar heyecanlı ki, maçları ya da maçın skorlarının ekranın köşesinde görüldüğü kanalları bile seyredemiyor. Sadece komşulardan gelen bağırma seslerini dinliyor. Bazı uğurları var, örneğin; maç oynanırken hep aynı kanalı izliyor, aynı koltukta oturuyor vs vs. Maç bittikten sonra da aldığı sakinleştiricilerin etkisi altında, bir gözü açık, bir gözü kapalı, maç yorumlarını ve maçın özetini falan seyrediyor. Ertesi gün de ne kadar spor gazetesi varsa okunup yorumlar yapıyor. Galatasaray’dan bahsederken "Biz" diyor, Galatasaray’lı bir futbolcuyu izlerken gözleri yaşarıyor:)))Durum çok vahim anlayacağınız.

Tek bir iyi yanı var bu durumun.. Artık Anneler Günü’nde ne alacağım diye hiç uğraşmıyorum! Gidiyorum bir GS bayrağı ya da kupası ya da bir forma alıyorum, işim bitiyor!

Şimdi size sorum şu: "Annemi bu durumdan vazgeçirebilir miyim???". Cevabınız "evet" ise, "nasıl???" Vallahi kadıncağıza bir şey olacak diye korkuyorum... Konuyla ilgili fikirleri olanların insaniyet namına, akıl vermelerini rica ediyorum... Şiştim çünkü!!!

 
Toplam blog
: 78
: 1658
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

30 yıldır Antalya'da yaşıyorum. Akdeniz Üniv. Tıp Fakültesi mezunuyum. "Tıbbiyeden her şey çıkar, ar..