Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '11

 
Kategori
Haber
 

Kamyon yazıları tarih oluyor

Kamyon yazıları tarih oluyor
 

Üvey ABimiz istedi


* "Bir gaza bassam, Google'da arasan bulamazsın"

* "Beni Türk kebapçılarına emanet ediniz"

* "Güneş benden yana olduktan sonra yıldızın kuyruğunu..."

* "Mercedes'ten korksaydık Susurluk'a gitmezdik"

* "Gazla uçabilirsin ama frenle konamazsın"

* "Dikkat! Arabada yalnız var"

* "Çeken çeker, çekemeyen çeker gider"

* "Sevdiğim tek parça; o da yedek parça"

* "Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok yaklaşmışsın demektir"

* "Hostes aranıyor"

* "Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim"

* "Hatalıysam, aramızda kalsın"

* "İstanbul Ankara 4 saat, sana sevgim 24 saat"

* "Karayollarında değil, senin kollarında öleyim"

"Kuleyle kavgalı çilekeş pilot"

* "Opel Corsa, Toyota Corona"

* "Radar mahkumu"

* "Bu dünyada her şey paraysa üstü kalsın"

* "Bas gaza firene, debriyaja, ver parayı vergiye, stopaja"

* "Sen sus, birikimin konuşsun"

* "Uzaktan severim, ruhun bile duymaz"

* "Demir gibi kollarım, hiç affetmem sollarım"

* "Aşkın bana hız verir , yağmur çamur vız gelir"

* "Hızdan zevk alan hastaneden sevk alır"

* "Ya karşıma çık ortalığı inlet ya da kenara çekil beni seyret"

* "Lütfen sürücü hatalarını yüz yüze görüşelim"

Kamyon arkası yazıları yürürlükte olan Trafik Kanunu'na göre zaten yasaktı.
Üvey ABimizin istedi, biz de kendisini kırmadık ve aynı yasağı tekrar koyduk.
Şimdi üvey ABimizle olan uyum sorunumuz ortadan kalktı(!)...

Az kalsın bunu unutuyordum:

* "Ür yaşadım, ür yaşarım..." 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..