Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '21

 
Kategori
İzmir
 

Kan vermeye taksi engeli

Kan vermeye taksi engeli. Bu gün kendimi harika hissediyorum. Kan vereli de üç ayı geçti. Niyetlendim kan vereyim dedim. İki üç saat öncede sosyal medyadan yazdım belki bir arkadaş ben seni götüreyim der.

Hazırlandım taksi çağırıyorum durakta taksi yok En Taksi uygulamasıyla taksi çağırmaya kalktık oda uzaktan gelecek. Birde adamı arayacakmışım yahu böyle uygulamamı olur. Taksiyi çağırırsın konumdan çıkar gelir adamı ararsam yok ben oraya gelmem gibi adamla muhatap mı olacam.

En Taksi biraz ilkel bir uygulama neyse galiba bu gün kan veremeyeceğim komşuya da sordum onunda işi varmış şu ara mecbur olmadıkça toplu taşımayı kullanmak istemiyorum neyse kan verme işi başka bir güne kaldı böyle bir engellin çıkacağını söyleseler inanmazdım neyse hak şerleri hayreyler demiş Erzurumlu İbrahim Hakkı hazretleri her şeyde bir hayır vardır. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..