Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Kanadında uçağın

Kanadında uçağın
 

Alıntı.


Yerime sığamadım saat keskin mi keskin
Tarifi şaşar sözüm yar adında saçağın
Sığınıp yığamadım yağmur aşkın mı aşkın 
Geceye düşer gözüm kanadında uçağın!
 
Gelir kahve gözlerin yansam olup bitenden
Dokunarak izlerin bansam bulup yitenden.
 
Say ki kader yaşarım dizemem denklemleri
Vaktin demini kurup şairlenip sol kaldım
Kısmetsizlik başarım çözemem eklemleri
Damlası sinem vurup şiirlenip yol saldım!
 
Biçim, biçim ulağım koy demişken yerine 
Dinlerken can kulağım sen inmişken derine. 
 
Gönlüm kararan düştü asumandım süzülen
Tozunu genzim yutsa mecal solgundu anan
Yine kim gelip eşti ben zamandım üzülen
Yar, beni küle katsa ölgün yılgındı yanan!
 
Sevdana gem vursam da seni düşünmek başka
Gazel yakıp yorsam da ah çekip sinmek aşka.
 
http://www.edebiyatdefteri.com/kanadinda-ucagin-86882-1-siiri/
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..