Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '08

 
Kategori
Kozmetik
 

kandırıldığımız yeter

kandırıldığımız yeter
 

makyaj ürünleri hiç de reklam olunan gibi değil


Bu aralar reklam olunan ürünleri alınca yanıldığımı fark ediyorum. Mesela hiç te reklamdaki gibi etkileyici ve kalıcı değil. Bu yüzden artık hangi marka makyaj ürünlerini alacağımı şaşırdım. Satıcı bayanlar bile malın alınması için ellerinden gelen çabayı gösteriyorlar.

Özellikle ruj konusunu bir az detaylı anlatacam: bu rujlar hiç te reklamdaki gibi kalıcılığı bir tarafa, kaliteli bile değil. Rujlar 2 dakikalık süre içerisinde kayb oluyor. Bazıları ise dudaklarda birikreke kötü görünüm yaratıyor.
Gelelim toz pudralara.

Pahalı satılan bazı pudra çeşitleri cilde iyi temas sağlıyor ama, 1 saat bile geçmeden yüzümün çeşitli yerlerinde birikiyor.
Aynaya baktığımda hiç te hoş bir manzara bulmuyorum
Restorantta yemek yedikten sonra makyajımı tazelemeğe gidiyorum... ve az kalsın korkunç bir manzara ile karşılaşıyorum.
Evden çıktığımda yaptığım güzelim makyajdan eser yok!
Lütfen! Makyaj ve kozmetik tasarımı sektöründe çalışanlar!
Daha fazla güveninizi kayb etmeyin!
Veya hiç olmazsa yalan reklamlar ile bizi kandırmayın.
 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..