Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Kozmetik
 

Kokoş olunmaz, kokoş doğulur!!

Kokoş olunmaz, kokoş doğulur!!
 

Kendimi bildim bileli paspal bir varlık olarak yaşantıma devam etmekteyim. Küçükken erkek çocukları gibi giyinip, sokakta toz toprak içerisinde koşuşturmaya bayılırdım. Biraz daha büyüyünce kıza benzemeye karar verdim ama aslında itiraf etmek gerekirse, her ne kadar tembel gibi dursam da, herşeyden aşırı çabuk sıkılıyorum, uzun süre konsantre olamıyorum.

Bunu söylememin sebebi de şudur: Kokoş olabilmek için ciddi anlamda mesai harcamanız gerek. Daha bitmedi, diyelim gerekli mesaiyi harcadınız, bence isteseniz de kokoş olamazsınız. Çünkü bence kokoşluk doğuştan gelen apayrı bir özelliktir. Mesela benim küçük kardeşim, en küçük olanı, bıdık olanı, Nenay Hanım tam doğuştan kokoş olan kızlara örnektir. Kıza çuval giyidirsek de küçük bir prenses modunda geziniyor. O saçları, o bakışları, o minnacık burnu, kocaman gözleri, kırılgan yapısı, ve zapzayıf vücüdü...

Tam bir cimcime ve sanırım büyünce kokoş olmak için çaba harcamayacak. Diğer tarafta ise kazma ben varım... Ayaklarıma bakıyordum da geçen gün, nasıl çirkinler, zaten 40 numara ayakkabı giyen birinin ayakları nasıl güzel olabilir ki? Kırmızı oje sürersem bir şeye benzerler mi diye baktım ama yok adam olmadılar Neyse ayaklar ilk ören ama son değil. Fakat diğer ayrıntıları vermeden saçlarımla bitirmek istiyorum konuyu.

Saçlarım da uzun olmasına uzun ama o kadar şekilsiz ve cansızlar ki, sürekli toplamak zorunda kalıyorum!!!Valla evleniim kestireceğim, tek derdim evlenirken onları açık bırakabilmek:) Ama tabii bu gidişle daha çok bekleyeceğim, hem kim ayakları çirkin bir kızla evlenmek ister ki? Anlaşıldı benim doğuştan kokoş olma gibi bir özelliğim yok, ama bazen olasım geliyor. Mesela spor dan sonra binbir çeşit krem kullanayım, kendime bakayım, ciciler giyinim, aynanın karşısında saatler geçireyim. Bunu çok nadir yapabiliyorum çünkü çoğunlukla sıkılıyorum. Hele her gün böyle bir merasim ile hazırlandığımı düşünemiyorum bile... Acaba Hakiki Juliyet nasıldı? Yoksa ben Juliyetlerin yüz karasamıyım?Ya da diğer kızlar sürekli süslü gezmek için nasıl vakit bulabiliyorlar? Nasıl?Neyse en azından şu koca ellerime bir krem sürebilirim:)Ben krem sürmeye gidiyorum, hem de çileklisinden:)Sevgilerrrrr

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..