Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
Okunma Sayısı
216
 

Çalış(k)an öğrenci sendromu

Çalış(k)an öğrenci sendromu
 

Iso denetimi, personel ayakkabısı, kıyafeti derken Bozkurt Güvenç hocamın birkaç dersini kaçırmış bulunmaktayım. İşin en acı tarafı ise bugün de derse gidemedim ve muhtemelen bundan sonra da kasmama gerek yok nasılsa Bozkut Hoca FF' i bana ayırmıştır. Hem de en kocamanı en babasından olanından... Salı günü benim resmi okul günüm, tüm gün dersim var ve en baba hocaların dersleri bunlar, hayır diğer hocalar da en baba ama siz çaktırmayın devamsızlığı en fazla olan ders bugün de ondan yani bu yalakalığım:) CEO bey'e dün binbir çabayla topladığımız kıyafetleri ve teklifleri gösterirken , "Dur Bahtsız benim de bir tanıdığım var ondan da alalım" dedi ve bu bitmeyen macerayı iyice uzatmış oldu.Ben de kaşınıp"Bir an önce gelsinler o zaman CEO Bey" dedim ama salak kafam benim bir an öncemle CEO Bey'in bir an öncesi bir olabilir mi?

Benim kastım en erken Çarşamba falanken, bizim patron bu sabah 09:30'a veriverdi randevuyu...Oh olsun bana, kaşınan salak çalışanın sonu böyle olur... Sabah ders yerine ofise geldim, ve aslında hiç şaşırmadığım bir şekilde CEO Bey'in tanıdığı 09:30'da değil, 11:00'e doğru geldi:( Ama suç kimsede değil, Bozkurt Hoca demişti:" Doktora yapacaksanız çalışmayacaksınız, evlenmeyeceksiniz, çocuk yapmayacaksınız vs" diye...Bu gidişle benim de bir işim, bir kocam, 10 çocuğum olur ama doktoram olmaz, veya işsiz, kocasız ve çocuksuz ama entel dantel bir şey olurum? Hım acaba hangisi daha cazip diye düşünüyorum henüz karar veremedim..Acaba çalışmadan da aylık 5.000 ytl'lik bir gelirimin olması için piyango falan mı vurmalı? Yok yani şu anda tabiiki de bu kadar kazanmıyorum ama işi bırakacaksam bir anlamı olmalı, harcayamayacağım kadar çok param olmalı ( harcayamayacağım bir para ancak şu Chelsa'nın sahibi Rus adamın serveti, veyda Donald Trump'ın serveti falandır)Neyse vakit öğlen yemeği vaktidir, hemen tıkınıp diğer baba derse yetişmeliyim(ödevim tam değil de o bakımdan) sonra kolokyum var( sıkıcı iş, devam zorunluluğu var)Sevgilerrrrr

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 125
Toplam yorum
: 313
Toplam mesaj
: 76
Ort. okunma sayısı
: 1800
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster