Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kanımı Şahitsiz Vermenin Mutluluğunu Yaşıyorum

Kanımı Şahitsiz Vermenin Mutluluğunu Yaşıyorum
 

Salih Arıkan Kan verirken


Değerli arkadaşlar. Ben Kızılaya Yirmi Beş kez Kan verdim ve gümüş madalya aldım. Haziran Ayında kan verirken şahit istendi. Gerekçe bu sorular bana okunmadı diyebilir, Bizde buna itiraz ettik. Uzun yazışma süreçlerimiz oldu. Geçenlerde beni aradılar ve kan verirken şahit istenmediğini söylediler. Bende bu gün Alsancakda'ki kan merkezine gittim. Uygulama şöyle kabartma bir form var. Formda Evet Hayır bölümleri var. Bende kabartma yazılı formu okudum. Ve Evet Hayır kısımlarını kalemle çizdim. Sadece İsmimi ve Tarihi başka arkadaşım yazdı. Ben bu uygulamadan çok memnun oldum. Kanımı şahitsiz verdim. Uğraşmadan hiç bir sorun çözülmüyor.Tüm Kamu Kurumlarının hizmete erişim mekâna erişim ve internet sitelerinin erişilebilir olduğu günler mücadele ederek gelecektir. Gümüş Madalyamı zaten aldım İnşaAllah Altın Madalyamı da plaketimide alacağım. Emeği geçen arkadaşlara teşekkkür ederim. Ben tüm görmeyenleri ve herkesi Kan ve Organ Bağışı yapmaya davet ediyorum. Kan sistemimiz Altı Ayda bir yenileniyor. Yani kanımız çöpe gidiyor.Biz öldükten sonra organlarımız çürüyüp gidiyor. O yüzden lütfen herkes Kan ve Organ Bağışı konusunda duyarlı olsun.Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..