Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kanser

(2)
Nerde kalmıştık, evet...

Pazartesi 27/11/2006 metropolitan hastanesine gittim, sekretere şikayetlerimi söyledim. Beni göğüs bölümüne sevketti. Doktor hanım beni dinledikten sonra bir göğüs filmi ve astım testine aldı. Nefesimde var olan daralmadan dolayı astım başlangıcı olabileceğini düşünerek ilac verdi, akciğer filmimi çektirdikten sonra çarşamba(29/11/2006) film çıkacak ve teşhis konacaktı.

Ben ilaclarımı aldım ve eve gittim. Eşime olan biteni anlattıktan sonra Çarşamba yı beklemeye başladık, tabi bu arada astım için verilen ilacları almaya başladım.
29/11/2007 hayatımın değişim tarihi, (hani derler ya maçın koptuğu an) saat 14:00 de olan randevuma gittim, doktor beni 5 dakka sonra aldı. O masasında bende masanın önünde doktorun agzından çıkacak lafları bekliyorum.

Ben filmi gördükten sonra hocalarımla görüştüm, kendilerinden haber bekliyorum. Filminizde görülen kanser.. teşhisi koyabilmemiz için acil parça alımı için ameliyat olmanız gerekiyor.

Ben diğer kelimeleri dinleyemiyor kızımı ve ailemi düşünüyorum, gözümün ucundan bir film şeridi gibi geçiyor. Apar topar doktoru onayladıktan sonra eve gidiyorum. Mutfaga oturdugumda boşalma duygusunu aglayarak gidermeye çalışıyorum başka da çare yok. Olan biteni eşime anlatıyorum. Eşim doktorun hemen ameliyat demesine bozuluyor. 30/11/2007 de eşim solugu ilk önce doktorun yanında alıp söylediklerine anlam veremediğinden başlıyor konuşmaya, daha sonra ablasınla oturup olayı konuşuyorlar. Tabiki yeni bir doktor arayışı başlıyor.

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..