Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kapı

Kapı
 

Chris Isaac’ın Wicked Game albümünü almış mıydım? Yoksa arkadaşların birinden anaforlamış mıydım?

O dönem cebimde yabancı şarkıcıların kasetini alacak kadar para olduğunu hiç zannetmiyorum... Sene 89 falan...

Götürmüşümdür...

Ama kimden?

Gecenin görmez yarısı kafamı meşgul eden konuya bak!

Chris Isaac’ın Blue Hotel şarkısını tesadüf dinledim az önce...

Anıların geçmişe bakan kapıları esen rüzgârla aralanıverdi...

Yıllar eşiği geçmemem, sadece kafamı uzatmam gerektiğini çok önce öğretti bana!

Baktım biraz...

Sıkıldım!

Bastım kapıya tekmeyi...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..