Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '21

 
Kategori
Şiir
 

Kaportacı

Yediğim darbelerin haddi yok, hesabı yok

Ne ben sana diyeyim ne sen sor kaportacı

Al çekici eline vur, gövdemi şekle sok

Gidilecek daha çok yolum var kaportacı.

 

Kimi usta şofördü, kimi cahildi, kördü

Kimi ihtimam etti, kimi duvara sürdü

Bilirsin bu emektar ömrünce neler gördü

Kimi bana yâr oldu kimi yar kaportacı.

 

Nerede kaygısızca gezdiğim o zamanlar

Nerede taşıtına kurban olan kaptanlar

Nerede sağduyulu, ferasetli insanlar

Sahi nerede kaldı o diyar kaportacı?

 

Ne bir ehliyeti var ne de bir meziyeti

Takla attırır düzde zamanenin gafleti

Gâvur olsa etmezdi bana bu eziyeti

Şasim çatlak, far kırık, rot bizar kaportacı!

 

Söz anlatma cahile, kelam etme gafile

Cümleler değerini bilmiyorsa nafile

Sürdüler mi gidersin ölüme bile bile

Âlemde kral olsan kaç yazar kaportacı.

 

İşte böyle hayatta katlandım her cefaya

Hatalarında her an geldim kafa kafaya

Parçalandım velâkin pert düşmedin sayfaya

Ayağa sen kaldırdın vefakâr kaportacı.

 

Sevda yağmurlarında sırılsıklam ıslandım

Yıllarca umut ettim inadında paslandım

Acıyla çarpıldıkça ocağına yaslandım

Ruhum kadim örsünde bahtiyar kaportacı.

 

Haklı mıyım, haksız mı çıkar beni tartıya

Sür boya sökücüyü foyam çıksın ortaya

Özüm ahdi unutup başlarsa abartıya

Aynam gurur yaparsa çek kopar kaportacı.

 

Çürüklerimi kestin, kusurumu kapattın

Taban tavan koptukça ustaca punta attın

Çatlayan bilincimi ellerinle kaynattın

Olmasaydın olurdum ihtiyar, kaportacı.

 

Eyvallah akü zayıf, motor bazen tekliyor

Rampalar, uçurumlar yüreğimi yokluyor

De ki bizi ilerde güzel günler bekliyor

Bozulan ön düzene ver ayar kaportacı.

 

19.12.2021

Salih ERDEM

 
Toplam blog
: 153
: 88
Kayıt tarihi
: 26.11.13
 
 

Öyle bir yanmalısın ki; önce çehren, sonra çevren aydınlanmalı. Acıpayam / Denizli ..