Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kar yağdı!

Kar yağdı!
 

Alıntı


Kar yağdı İstanbul'a ve güzel yurdumun dört bir yanına,  her mevsimi kendi doğasına uygun özellikeriyle yaşabilmenin keyfine  varamıyoruz  bir türlü!

Akşam haberleri yine  şehit,  ölümlü kazalar, okulda mahzur kalan öğrenci ve öğretmenler, deprem,  madende göçük  haberleri (şükürler olsun bu sefer sadece korktuk),evsiz barksız insanların, aç kalmış sokak hayvanlarının  görüntüleriyle doluydu. Soğuk kış günlerinde  evimiz sıcak olsun derken el yakan faturaların ardarda gelmesi, çileden çıkarıyor insanı,  haykırıyorlardı  televizyonda insanlar  biz  doğalgazı kullanamıyoruz soba kurduk diye, ben se soba kurmadım ancak  rahat da kullanamıyorum. Her mevsimi olduğu gibi kabul edip seven biriyim ancak hem komşum hem ben  en azından "azıcık aşım kaygısız başım" durumunda olabilmeyi arzu ediyorum. Başımı yastığa teslim ettiğimde uykumu benden uzaklaştıracak hesabım olmasın istiyorum.  Ülkemde  Edirneden Kars'a, Sinop'tan Anamur'a kadar, nerede bir can acıyorsa kendimi sorumlu tutuyorum, hiç bir şey gelmese de elimden, çaresiz kalakalsam da ekranın karşısında  dua ediyorum kendimce  sorumluların ıslahı yönünde!  Hiç bir şey yapmamaktan iyidir diye!..

Dünyada insanlar ikiye   ayrılır diyordu vatan gazetesinde kendi  köşesindeki yazılarından birinde  Haşmet Babaoğlu,

  • Aç oldukları için uyuyamayanlar,
  • Açlardan korktukları için uyuyamayanlar. Bu  sözü çok düşünüyorum son günlerde, gazeteler

ve televizyon kanallarından  yansıyan biribirinden tatsız haberler, insanların   akılalmaz  şekillerde cinayet, işkence, hırsızlık pl anları yapmaları ve uygulamaları, en vahimi genç kızların ve  kadınların da  bu haberlerle gündeme gelmeleri ne acı! ne oldu da insanlar bu hale geldi?  Bir yandan O'nlara öfkelenirken  diğer taraftan  işsizliği, çalışanın parasını aylarca  alamamasını düşündüğünde insan ne yapacağını, kime hak verip kimi suçlayacağını bilemiyor. Ülkeyi bu hale getirenler rahat uyuyabiliyorlar mı?  Her gecenin sonunda sabahın oluşu gibi, diliyorum bütün olumsuzlukları hem dünyadan hem de ülkemizden silip süpürsün beyaz örtü!.. 

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..