Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Kara Çalı

Kara Çalı
 

Umudum ve yarınlarım benim küçük yüreklerim de saklı


Yürüyorum dikenlerin üstünde,

Yaralıyım,kan akıyor ayaklarımdan,

Yüreğim paramparça, puslu bir akşam da,

Kara çalıya takılıyorum,

Engel olmak istiyor, yürüme diyor,

Bilmiyorum nereye gidiyorum,

Gün açar puslu gece biter belki,

Kara çalı vazgeçer bırakır,

Kanayan ayaklarımın kanı durur,

Fırtına diner, yağmurlar biter,

Bana da gökkuşağı açar,

 

Renklerinin ışığı aydınlatır,

Bir umut diyorum yürüyorum

Dikenlerin üzerinden,

Karaçalıya takıla takıla aldırmadan.

Benim umutlarım yarınlarda saklı,

 

Umutlarım bitmeden vazgeçmem,

Ne yarınlarımdan ,

Ne de yarınlarıma uzanan 

Dikenli yolda yürümekten.

 

      Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..