Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Kara gözlüm.

Kara gözlüm.
 

Bak o zeytin karası gözlerinle.
Saçlarından bahar kokuları savrulsun.
Sokul karanlığıma tüm masumiyetinle.
Tut elimden yarınım ol.

Kömür karası gözlerinle yüreğime bak,
Parmaklarınla dokun özlemlerime,
Bende ki senim ol, sende ki benden de öte,
Sessiz çığlıklarım sevdayı haykırsın.

Umut etmeyeyim artık, ümidim ol.
Gitme.. Gidişinle ölüyorum siyahında...
Gün batımlarında hasreti yudumlamıyim artık,
Gamzelerim yas tutmasın yokluğuna.

Senden sonra, siyaha tutuldu ruhum.
Yok oldum gözlerinin karasında...

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..