Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kardeş olmalı

Kardeş olmalı
 

Bazen burnuma buram buram kardeş kokusu gelir. Okul yıllarımda kardeş eksikliğini çok hissetmedim doğrusu, çok arkadaşım vardı.

Kardeşim gibi dediğim.. İlk kez kardeş eksikliğini doğumumda hissettim. Bir kız kardeşim olsaydı şimdi gelir yanımda kalırdı diye çok hayıflandım..Erkek kardeşimin eksikliğini, gelinliğime kırmızı kurdela bağlatmadığımda hissettim.. Kardeşten öte denecek dostum var elbette.

Yaşım ilerledikçe dosttan öte bir kardeş hissiyatları başladı bende..

Oğluma bu kötülüğü yaptığımın da farkındayım şimdi..

Hani aynı odayı paylaştığınız kardeşinizle, gece fısıltılı bir sesle gerçekleri yüzünüze söylediği veya sizi onayladığı rahatlattığı bir sohbet ister canınız.... Kardeşi olmalı insanın..

Not:Bu yazının gündemdeki üç çocuk tartışmasıyla bir alakası yoktur:))

Kardeş kardeşi atmış, yar başında tutmuş....

 
Toplam blog
: 16
: 803
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

Ev-iş ve ev ekonomisi öğretmeniyim, şu an çalışmıyorum. Evliyim bir oğlum var. Şiirsel bir dille kon..