Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kardeş

Kardeş nedir ?

"Kardeş" senden yaşça küçükse o kişiye verilen sıfattır !
Anladımki ben bir Ablaya DA sahipmişim...
"Kardeş" aynı anne-babaya sahip olmaktan dolayı benzer düşünce, hayat görüşü, zevklere sahip olandır !
Anladımki bunlar olmasada kardeşin "kardeş" olması yeterliymiş. Kardeş in sıfata ihtiyacı yokmuş...
"Kardeş" nasıl olsa hep yanında olduğu için uzak kalandır!
Anladımki ona yakın olmak değerlerin en güzeli, zevklerin en muhteşemi, güvenin en büyüğüymüş.

Yani "Kardeş" bir çeşit Aşkmış !

Bağ
Güvence
Aile
Samimiyet
Arkadaş
Dost
Sıcaklık
Huzur

Umutlar bittiğinde tuttuğun el !

Benim kardeşim (ablam) ise beni anlayan, gönülden değer veren, beni düşünen, hep ama hep iyi olmamı isteyen, bana güven veren, doğru yönlendiren, sadece güzellikler vermeye çalışan, mesafeli, duyarlı, sözünün eri, duygusal ama aynı zamanda rasyonel, akıllı, becerikli, güzel, ne istediğini bilen yani ; sapasağlam, yüreği tertemiz, pırıl pırıl bir insandır !

Dalya;
Mavidir
Çiçektir
Güzelliktir
Sürprizdir
İnatçıdır
Tuttuğunu koparandır
Sabırsızdır
Sözünün eridir
Dinginliktir
Duygudur
Mantıktır
Beceriklidir
Cesarettir
Duruştur
ÖZELDİR!

Tüm kardeşlere...

 
Toplam blog
: 4
: 390
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

1970 istanbul doğumluyum.. Medya alanında faaliyet gösteren bir kurumda çalışıyorum. Yazarlık ile il..