- Kategori
- Yolculuk
Kardeşim "Abla sesin daha yakın geliyor" dedi

Tanıdınız mı?
Nihayet buradayım arkadaşlar. Dubai de altı saat beklemem gerekiyordu . Altı saat ertelendi uçak. Yani on iki saat havaalanında yürüyüş olsun diye dolaştım . Otelime ulaştığımda bitkindim .
Onca guzel yıyecek ıcınde sımıtle kahvaltı yaptım . Öyle guzeldı kı ..mmmmm
Burada gorusebılecegım bır ıkı arkadasla gorustukten sonra yıne yollara dusecegım . Bu kez kardeslerle hasret gıderecegım .
Vakıt buldukca ugrayacagım sayfalarınıza .Sevgılerımle