Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Dünya Mutfakları
 

Kardeşim sushiye dayanamaz

Kardeşim sushiye dayanamaz
 

Bugun Türkiye ' den kardesim geldi. Dünyalar benim oldu sanki. Hemen valizler çantalar açıldı . İçinden çıkanlar ... Özlediğim , ummadığım bir çok şey. Peynir mi istersiniz , sucuk mu istersiniz yoksa yufka mı .. Hediyelikler. Canım kardeşim sanki tüm günlerini bana ve buradaki tanıdıklarına hediye almak icin geçirmiş . Yolculuğu çok iyi geçmiş ama zaman farkından dolayı gecesi gündüzüne karıştı .

Kayinpederim kayinvalidem de cok iyi karsiladilar . Hemen fotograflar cekildi . Cevirmenlik gorevi bana dustu tabi ..Ama gulen yuzler konusmaya gerek kalmayacak kadar etkileyici idi. Evet dil anlasmada onemli bir etmen ama bazan bir gulumseme bile yetiyor . Burada alisik olunmayan yanaktan opme isi bile gerceklesti . Daha ne olsun ki insanlarin sevgilerini dile getirmeleri . Sekli ne olursa olsun onemli degil .

Aksam uzeri beste ucagi indi . O bize Turkiye'yi animsatacak yiyecekler getirmisti . Biz de onu Japon usulu agirlayalim dedik.ve degisik tattaki sushileri ismarladik. Evde yapmasi zor ve zaman aliyor ve acikcasi ben hic denemedim . Her bir malzemeyi bir araya getirmek bile sorun .

Simdi gece yarisi burada .Kardesim uyudu bile . Ben de onun icin pisirdigim zeyinyagli taze fasulyeyi dolaba koyup ve biraz da ortaligi topladiktan sonra yatarim artik . Yarini sabirsizlikla bekliyorum konusacak o kadar cok sey var ki...

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..