Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kargalar ve emzik projesi...

Kargalar ve emzik projesi...
 

Etme bulma dünyası, kaynanamın kırk gün bizde kalacağını öğrenen İstanbullu arkadaşlarım, bıyık altından gülüp benimle alay etmişler, şafak sayıyorum diye etmediklerini bırakmamışlardı...

Şimdi kendileri gün sayıyor...

Dişinizi sıkın çocuklar Fatih Sultan Mehmet Köprüsündeki çalışmaların sona ermesine sadece 37 gün kaldı!

Bugün Işık’ın kırkı çıktı, ben kurtuldum...

Darısı başınıza...

Hem ne demişler; sayılı gün çabuk geçer...

&&&

Mayıs ayı sonlarına doğru, heves edip iki kök biber bir kök de domates alıp balkona kırık dökük bir saksıya ektik...

Biberlerde bir numara olmadı ama şu an iki tane nur topu gibi yeşil domatesimiz var...

Arada sulamayı unutup kendime kızıyorum lakin kendimi büyük çiftçi gibi, toprak ağası gibi hissediyorum...

Fideleri bana satan arkadaşın yalancısıyım; biber ve domateslerin güneş doğmadan sulanması gerekiyormuş...

Önceleri saati kuruyor kalkamayınca sölpüyen zerzevata üzülüyordum...

Çözümü buldum, şimdi gündüz uyuyup sabaha karşı sulama yapıyorum...

İnsanın iki tane yeşil, organik domatesi olur da kargalar musallat olmaz mı?

Güzelim, taverna kasetlerini telef ettik, kargalar semtimize uğramasın diye balkonu süsledik...

Oralı bile olmadı namussuzlar!

Arkadan, hediye meditasyon CD’lerine geldi sıra...

Denedik, ortalığı yazlık diskoya çevirdik, faydasını göremedik!

Yılmadım!

Kafası kibrit kutusu, şapkası alüminyum folyodan, korkuluk yaptım...

Bu sabah domateslerden birini gagalanmış görüp, sorunumu eski usul çözmeye karar verdim...

Şimdi sizlerden küçük bir ricam olacak;

İçinizde çiftesi olan var mı çiftesi?

&&&

Televizyon izliyorum, Işık koltukta uyuyor...

Ağzındaki yalancı memeyi atıp ağlamaya başlıyor, emziği verince susuyor...

İki üç defa olunca sorun değil ama aynı olay yirmi defadan fazla vuku bulunca insan depresyona giriyor...

Gireyim önemli değil de, ben başka ana babaların rahatını düşünüyorum!

Yazık insanlara yahu!

Emzik üreticilerinden bir ricam olacak, şu yalancı memeleri, ninelerimizin taktığı gözlükler gibi, baş arkasından lastikli yapsanız, çok süper olur. Satışlarınız artar!

Hiç ihtiyacım yokken ben alırım mesela...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..