Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karşı Cinse Dokunmak Zor

Dokunma da yani sanki nikâhlın.

Dokunma bu ya sonuçta, niye böyle yasaklı gibi olsun.

Yan yana iç içe yaşıyoruz.

Kap kaba değer tıngırdar demiş atalarımız.

Ben hayatım boyunca uyarı amacıyla da olsa kendi ailem dışında bir kadına dokunduğumu hatırlamıyorum.

Dokunmak da mı namus?

Uyarmak, çağırmak, yol vermesini istemek, özür dilemek, teşekkür etmek vs.

Ya ne oluyor dokununca?

Sonuçta insanız, art niyetli olup olmadığımız şekilden anlaşılır.

Bunları sorun etmemek lazım diye düşünüyorum.

Benim eşim, sevgilim, kız kardeşim şu bu uyarı amaçlı dokunulduğunda aklıma bir şey gelmez; aklı başka şeylere çalışanların…

Kaygan bir kaldırımda yürüyen kadını uyarmak istedim düşmesin diye, yanındaki öyle bir bakış fırlattı ki… Ve kadın kötü düştü, uyarmama müsaade etseydi bu olmayacaktı.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..