İntiharda Kimse Sorumlu Değil / Gündelik Yaşam / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İntiharda Kimse Sorumlu Değil

O zaman bırakalım isteyen intihar etsin ki öyle oluyor zaten.

Hiç kimsenin hiçbir şey yapmayarak bazılarının ölüp gittiği ölüm şekli.

Bilim ve teknolojinin bu kadar ilerlediği medeni dünyada böyle bir şey olur mu, oluyor işte…

Önlenemiyor, engellenemiyor, en kötüsü sorumlusu yok.

Düşününce de; kim sorumlu olacak ki...

Bireysel bir karar, ne yaparsın, nasıl önlersin.

Yılda 3000’e yakın insanımız intihar ediyor.

Sorunlu kimseler kendileri istemeseler bile zorunlu tedaviye alınmalıdır.

Zor durumda olan kimseler de keza.

Ailelerine ve yakınlarına güvenmeyin, saklıyorlar.

Sorumluluğunun farkında olmayan bunalıma girmiş kişiden kimse sorumlu değil, böyle bir şey olabilir mi?

Bu kişiler tedavi edilecek artı takibe alınacak.

Böyle alanlarda devlet gerçekten yok.

Benim ağabeyim de 20 yaşında intihar etti mesela.

Aile bakanlığı niye var ya ben onu anlamıyorum!

İlla psikolojisi bozuk diye bir şart yok, yükü fazlaysa…

Ödeyemeyeceği kadar borcu olan, batmış iflas etmiş, başına bir şey gelmiş ya da karanlık işlere bulaşmış…

Bunları sorunları çözülecek…

Aile sorunları…

Yılda 3000 kişi kardeşim ölsün gitsin denir mi ya!

Devletin bunlarla ilgili yaptığı köprüye çıkarsa ikna etmek!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..