Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Kaş ve kirpik bakım yağı

Kaş ve kirpik bakım yağı
 

Kaş&Kirpik Bakım Yağı


Bayanların genel sorunları arasında sayılabilineceklerden biridir kaş ve kirpik sorunları. Erken yaşlarda başlayan ve genelde işin ehli olmayan kişilerce yapılan uygulamalar kaşların incelmesine ya da sürekli değiştirilen modeller yüzünden şeklinin ve canlılığının kaybolmasına neden olur. Bütün bu uygulama hatalarının yanı sıra çok bilinmese de Troit hastalağından, demir ve çinko eksikliğinden olma ihtimali de vardır.

Kirpik permaları da bu deformasyonu hızlandıran etkenlerden olabilir.
Genel makyaj malzemelerinin haricinde kaş ve kirpiğe yoğun bakım yapan
ürün bulmak çok mümkün olmadığından bayanlar çoğunlukla kendi formülleri ile
ya da bizim gibi baharatçıların hazırladığı formüllerle bu sorunları çözmeye çalışıyorlar.

Susam, Badem, Menekşe, Defne, Ceviz, Hint, sarmısak, ısırgan, jojoba, zeytin yağı gibi yağlarla bu tür bakımları yapmak mümkündü, ancak Alizade firması bence bu işi bitirmiş arkadaşlar süper bir ürün yapmışlar Klasik rimel kabına benzer bir kab ancak kaş ve kirpik yağları ayrı formüllerle hazırlanmış ben yaklaşık 3 aydır satıyorum. Bunca zaman yazmamamın sebebi gelen sonuçları görmekti ve gördüm, geldim, yazdım

Ben tavsiye ederim Fiyat uygun yani bu yağları bu şekilde hazırlamak daha masraflı olur. 8-10ytl. Kaşında ve kirpiğinde sorun olanlar muhakkak kullansın.. Bol şanslar

Aktar Zatobek

 
Toplam blog
: 40
: 8352
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

Bitkisel ürünler satan bir işletmem var. 1994 yılından beri bu sektörde  bulunmaktayım. Satış..