Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kategori Kriminoloji

Kategori Kriminoloji
 

Can yakan, sağlıklı olmayan bir temizlik yöntemi. www.Radio108komma8.de


Gerçek öykümüze geçmeden önce:

Bu kategoriyi de sayısız kategorilerimizin arasında görmek isterdim.

Mümkün olur mu? Gerek var mı?

Tabii, buna ancak editörlerimizle birlikte sizler karar verebilirsiniz.

Yoksa listemize dâhil olmuş da ben mi göremedim.

Bir daha baktım; bulamadım. O yüzden şimdilik; “Ben bildiriyorum” da bekleye dursun.

Avusturya Polisinin aklı; Alman Polisini selamete çıkardı!

Ucuz etin yahnisi yavan olmakla kalmayıp; pahalıya da mal olabiliyormuş.

Almanya’nın çeşitli bölgelerinde işlenen cinayetler ve kırkın üzerinde işlenen ağır suçlar, olay mahallinden elde edilen DNA örnekleri Alman Polisini çıkmaza sokar! Alarma geçen emniyet güçleri bir fantomun peşine takılırlar!

Bu becerikli dahi cani; ülkenin her yerinde bazen aynı saatlerde hem güneyde hem de kuzeyde; gün geldiğinde hem doğuda hem de batıda hünerlerini sergiler!

Yaşlı genç demez; boğazlar, çalar çırpar!

DNA testlerinin sonuçları; Almanın zekâsını dize getirmek üzeredir; yurdun çeşitli yerlerinde işlenen suçların sorumlusu; tespit edilen DNA örneklerine göre sadece bir kişiye; bir kadına aittir!

O Her yerde hazır ve nazırdır; fantom ya da bir uzaylıdır!

Bir darbe ile iki ayrı şehirde yaşayan kurbanlarının yaşamına son verir!

Alman Polisi çaresizlikten tırnaklarını yemeğe başladığın da; komşusu Avusturya Polisi (AB dayanışmasından olsa gerek) yardıma koşmayı dener.

Ortak bütçenin etkisi olduğunu da düşünürsek; zaman ve bu uğurda yapılan harcamaları, sonunda kim ödeyecek boşa kürek sallamaları… Canına tak eden Avusturyalıyı harekete geçirir; davaya kendini adar, el atar ve…

Çözer!

Olay, Alman İçişleri Bakanlığının yetkili bir firmaya;

benim çocukluğumda asla sahip olamadığım, pembe beyaz mavi ince plastik saplı, ucu hidrofil pamuklu, (zararlı) kulak karıştırıcı, (Biz ona sözde kulak temizleyen diyelim) üründen xxx adet sipariş vermesiyle başlar!

Firma yetkilileri bu siparişi alırken sorarlar “ Efendim kulak karıştırıcınız steril olsun mu? Fiyatı elle paketlenenden biraz daha farklıdır”

Siparişi verenler şöyle bir düşündükten sonra; “Devir ne olursa olsun ucuz olsun devri olduğu için olsa gerek; “ Temiz olsun yeter, steril olmasa da olur; biz zaten DNA testi yapmak için bu çubukları kullanacağız” Derler!

Normalde sıhhî ürünleri otomatik makinelerle paketleyen firma: Bu özel istek üzerine bir hanım işçisine elle paketleme görevini verir!

Görevli elleriyle paketlerken, isteği dışında kendi DNA hücrelerini bu çubuklara serpiştirir!

Ucuz pamuklu çubuklarla olay mahallinden alınan örneklerde; paketleme işlemini yapan görevlinin DNA hücreleri her seferinde inatla polisin karşısına dikilir!

Bu durum Alman Polisini yanlış yönlendirir! Çileden çıkarır.

Avusturyalı komşusu olayı çözmemiş olsaymış; Alman Polisi hâlâ fantomun peşinden koşar mıymış Allah bilir!

Yanlış yöne yönelmek, ucuz ürün satın alacak kadar zengin olmak; başlangıçta hata yapıp, nedenini sonuçta aramak; evrensel bir takıntı olmalı.

Haberi duyunca şükürler ettim! Ben bu tür işlerin hep ülkemizde olduğunu; zaten zannetmezdim!

30.Mart 2009 Günaydın İzmir

Alev Meisel Seni coşkuyla selamlar!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..