Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Kavgam merhametsiz zamanla

Kavgam merhametsiz zamanla
 

Foto: Bedran Çıbuk


Aslında benim derdim seninle değil zamanla, ey sevgili...Sonsuzluklarla dolu zamanın merhametsizliğiyle. Zaman acımasız, zaman merhametsiz..

Bu merhametsizlik canımı yakıyor, acıtıyor ve tutamıyorum kendimi.

İşte o vakitlerde;

Sana gibi görünse de tüm sitemlerim, sana değil bilesin...

Sana yapmış olsam da tüm serzenişlerimi sen üstüne alınma sakın, sadece içimdeki zehri dışarı akıtma isteğindendir..

Sen sakın üstüne alınma ve beni de anlamaya çalışma, çünkü benim bu mücadelemi, bu kavgamı sen bile anlayamayacaksın biliyorum...

Benim mücadelem sonsuzlukla, kavgam sonsuzlukla.. Madem zaman sonsuzluklarla dolu niye sığdıramıyoruz her şeyi, güzellikleri, mutlulukları, niye oluyor... Dışarıda kalanlar, girmeye çalışanlar sığamayanlar, sığdıramayanlar, gidenler, geride kalanlar, ölümler....Biz mi acemiyiz bu konuda acaba, almasını bilmiyoruz, düzenli istif edemiyoruz sevdiğimiz her şeyi..

Sonsuz olsun istiyorum hüzünden, gözyaşından gayri her şey ..

Gözyaşını tek bir yerde kabul ediyorum, mutluluktan süzülüyorsa kabulümdür o vakit..

Sevgiler sonsuz, dostluklar sonsuz, aşklar sonsuz olsun, tüm zenginlikler sonsuz olsun istiyorum..

Asıl önemli sen sonsuz ol istiyorum....Seveyim, seveyim seni, hiç tükenme, ben bıkmayayım senden, sende boğulma benden, zaman kadar sonsuz ol...

Annem babam ailem sonsuz olsun , severek yediğim yemeğin tadı sonsuza dek aynı lezzeti versin...İçtiğim her bardak su her içimin yanışında serinletsin beni sonsuza dek..

Zaman sonsuza doğru ister hızlı hızlı, akıp gitsin, ister karınca aksamında, bu yolculuk esnasında yüzümüzde ki çizgiler derinleşmesin istiyorum, hep genç ve güzel kalalım istiyorum mesela..

Tüm bunları ve burada sayamadığım daha nice güzellikleri istiyorum sonsuz zamandan...

Olmayacak dua şeklinde...

Biliyorum zamanın merhametsizliğini...

Sinsi sinsi gülerek, ve hızla yol alarak...

Acımasızca hiç bir güzelliğin sonsuza kadar olamayacağını, sürmeyeceğini söylüyor..

Kabul etmek istemiyorum...

İnanmak istemiyorum

O zorluyor inandırmak için...Tecrübe ile sabitleniyor...

Diyor ki; Öyle olsa...

Hangi anne baba yavrularını bırakıp cihanı terki diyar etmek ister...

Diyor ki; öyle olsa...

Hangi ölümsüz aşklar yarıda kalır yada biter, sonsuza süren aşklar gördün mü hiç...Varsa bile o kavuşulamayan, yaşanmayan aşklardır..

Yada gördün mü hiç derin çizgiler bulunmayan pamuk nineler, tonton dedeler...

Ey sonsuz zaman yap bir güzellik o zaman...

Değiştir bu gerçeği...

İnandır beni böyle olmayacağına hadi..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..