Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Kavşak noktası!

Beni hemen anlarsınız!

Vallahi!

Müstear isimle yazsam hemen anlarsınız!

Unuturum kendi ismimle yazdıklarımı, aynılarını müstearla tekrar yazarım! Aynı hikâyeyi, fıkrayı kendi ismimle bile tekrar yazdığım oluyor!

“Ulan Ahmet, sen bu yazıyı daha önce yazdın gibi geliyor bana ama hadi hayırlısı!” Dediğim çok oluyor!

Olsun!

Çünkü genişleyen MB ailesinde benim yazılarımdan feyiz almamış çok insan vardır diye düşünüyorum!

Feyiz alsınlar!

Ama bu feyiz alma olayı göreceli bir kavram!

Kişiden kişiye değişir yani!

Bir de bir korkumu açıklamak istiyorum sizlere!

Acaba hiç kimse benim de müstear isim kullanacağım şüphesine düşüyor mu?

“Ahmet Abi atıp tutuyor ama kesin o da müstear isimle yazıyordur!”

Tabi bu nazikçesi!

Ben olsam “yazıyordur kavşak!” derdim!

Tabi buradaki “kavşak” kelimesinin kesişen trafik anlamında olduğundan kuşkunuz olmasın! Ama pozitif karakterde gösterildiği için bir mahzuru olacağına ihtimal vermiyorum!

“Her taraftan girilir Abi! Her taraftan da çıkılır!” türünden taşra ağzını da benimsemediğimi ifade etmeliyim!

Kavşak kavşaktır!

Korkuyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..