Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

23 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Kaybetmekten korkuyorum

Kaybetmekten korkuyorum
 

 

Bugün çok duyguluyum, dokunsanız sanki ağlayacağım,
Sevgimi dilime dolasam konuşamıyorum, bıraksa haykıracağım,
Ona olan huzuru yüreğimle ve mutluluğu doyasıya yaşatacağım,
Ama dile kolay söylemekten ve kaybetmekten korkuyorum....
 
Geçmişimde yaşamışım, acı tatlı yaşanılacak bir ömür,
Sevdalar kalbimde köz köz oldu, sanki odunsu kömür,
Ne dumanı kaldı, ne isi.. söndü artık yaşayacaksa özgür,
Ama dile kolay söylemekten ve kaybetmekten korkuyorum...
 
Çırpınıştan mutluluğa yeni bir adım, yüreğinde Allah sevgisi,
Kaderi yeniden yazılsa, huzura doğru süzülür yaşam gemisi,
Hele birde gönlündeki yanında olsa, sanki bir hayal perisi,
Ama dile kolay söylemekten ve kaybetmekten korkuyorum...
 
Hergün sanki kavuşacakmış gibi, yüreğim sade ve kıpır kıpır,
Fermanlara yazsam sevdamı, sığmaz sayfalara bin satır,
Özlemle dolu hasret şimdiden, içimi yakar oldu çatır çatır,
Ama dile kolay söylemekten ve kaybetmekten korkuyorum..
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..