Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '13

 
Kategori
Deneme
 

Kayıp

Kayıp
 

Her aşk bitiyorsa, nasıl aşk oluyor?


Sen de gideceksin.
 
Hiçbir şey olmamış gibi, hiç sevmemiş gibi hem de..
 
Önce aklımda, fikrimde yarattırdığın ne kadar hayal varsa onları yaşatacaksın.
Sımsıkı sarılacaksın mesela, hiç bırakmayacakmış gibi.
 
Papatyalar alacak, şiirler yazacaksın adıma. En sevdiğim şarkıların listesini çıkarıp birlikte olduğumuzda dinleteceksin.
 
Playstation oynamayı öğretecek, bilerek yenilecek, kaybettin diye üzülmüş gibi yapacaksın.
Bana kitap okuyacak, benden aforizmalar dinleyeceksin.
 
Kıskanacak, ama sımsıkı elimi tutacaksın beni üzmek yerine.
Ailemle tanışacaksın belki, belki ailenin küçük kızı olacağım.
Ama öyle bir gün gelecek ki, sen gideceksin.
Kimsenin gitmediği gibi gideceksin hem de.
Kimse benden gitmemişken, sen gideceksin. 
Belki ben göndermiş olacağım, dayanamayacak gideceksin.
Ama illa ki gidecek, gittiğin gibi biteceksin.
Sonra ben sana şiir yazacağım. Hiçbir zaman okuyamayacağın şiirler…
Onlar adına aşk diyecekler, bense kayıp.
Sen gideceksin ve belki ben kaybolacağım..
Bu yüzden gel diyemiyorum sana. Ben toyum, sevgiye açım biraz da. Sen doyurursun. Ama sonra öyle bir aç bırakırsın ki; gören, duyan buna ölüm orucu der.
Bense kayıp…
 
Toplam blog
: 25
: 274
Kayıt tarihi
: 13.08.12
 
 

Bir müzik aç sokakların şenlensin. Özgürsün, yollar senin. Git gidebildiğince. Giy en şatafatlı e..