Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Kedi Aşkı

Ben bir sokak kedisi, kendi halinde
Dışarılarda dolaşır, her günün ikisinde
Dostlarım, düşmanlarım her ikisi de
Umutsuz aşklar, ayrılıklar denizinde
Yaşar giderim, kendim neşem içinde
Ben bir kediyim ben de severim ebette
Geçerdim kasabın önünden geçenlerde
Gördüm kıpkırmızı bir ciğer vitrinde
Ağzım sulansa canım çekse ne çare
Aşkım ediyor yüreğimi pare pare
Bakmıyor yüzüme ciğer bir kere
Anladım ki bu mutsuz aşka yok bir çare
Büktüm boynumu gittim yoluma biçare
Düşündüm sonra kendi kendime
Ben ciğere ille de aşığım diye
Ciğerin nasıl gönlü olabilir bende!
Ben sokak kedisi, sen ciğer pare
Unutma beni de doğurmuş anne
Sen annenin ilk kuzusu, ilk gözde
Beni de küçük görme, kediyim diye
Taş doğurmadı bilesin beni de
Adım, olmasa da Minnoş, Mine
Işık, Kıvırcık ne bileyim ne
Atma beni de kıvılcıma, ateşe
Ben de varım, burdayım işte!
Bir işe gider, akşama enişte
Biri kasapta et , biri evde  erişte
Benim gördüklerim bana yeter işte.
Söyleyemem, diyemem ısrar etme.

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..