Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Şartlı Aşk, Şartlı Dua

Kavuşma ümidiyle sevmekteydim,
Kalmadı ümidim, lakin vaz geçmedim
Anladım ki beklenti, menfaate dalalet
Menfaat aslında düpedüz bir ticaret

Sen uzak, ben senden daha da uzak
Yüreğim yanar sana kurulsa tuzak
Severim seni senin için, beklemem
Şartlar arındı, kendimce vazgeçtim

Aşkı kim tanımlamış, kimin haddine
Herkesin tanımı, kendince kendine
Tanımadın bilmezsin, görmedin beni
Ne önemi var ben de tanımam seni

Meraklanıp da sakın üstüne alınma
Bu protestodur tüm saçma şartlara
Şartların tamamı ya kanun ya anlaşma
İtirazım şartlı aşklara, şartlı dualara
                                       kendimce...

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..