Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '07

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Kedi kadar olamadım......

Kedi kadar olamadım......
 

Tatile giderken konaklayacağınız otel ne kadar mühim ise civarında düğün salonu olmaması da o kadar önemli!

“Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak” sanırım buna deniyor.

Perşembe gecesi evlenme, Cuma gecesi de sünnet düğünü vardı, arka bahçemizde… Odamızda bir eğlendik, bir eğlendik! “Fırsat bu fırsat” deyip gerdan bile kırdım.

Ne zamandır düğüne gittiğimiz yok. Kısmet Cundayaymış.


***

Otel sahibinin adı; Salim. Lakabı da var. Yazmaya korkuyorum! Ben de ada halkından öğrendim. Doksan bir yaşında ama her akşam bir otuz beşliği temizliyor. Çok fazla konuşmadığı gibi, son elli yılda güldüğünü de gören olmamış. Havanın kararması ile beraber denize en yakın masaya oturuyor. Bizim gelmemizi bekliyor. Bakalım torbamızda, otele dışarıdan sokmak istediğimiz bir şey var mı?


***

Finoları, kanişleri av köpeklerini biliyorum ama şu zenginlerin gezdirdiği kocaman, pahalı köpeklerin markalarını beceremiyorum.

Suratsız bir köpek, sabah kahvaltısında baldırıma sürününce, otelde kahvaltıya tövbe ettim.

Belime kadar geliyor hayvan. Senbernart mıdır nedir?

Resepsiyondaki çocuk korktuğumu anlayınca;

“ Çok yaşlı, dişleri de yok zaten” dedi.


Sen dişleri olmayandan kork be çocuk!

Pitonlarında dişleri yok ama güzelim ceylanları yutuyor


***

Yavru kedi, tahta iskeleden denize düşmüş.

Tatilci bir bayan da, Rahibe Teresa ciddiyetinde kediyi almış, havlu ile kurutmaya çalışıyor.

Kedi hayatı boyunca ihtiyaç duyduğu ilgiyi görmekten memnun!

Bir tas süt getirdiler ayağımın dibine koydular.

Ne kadar hayvan sever varsa, başımıza toplandı.

O kadar insanı görünce heyecanlandım, bin bir zorlukla soyduğum yumurta elimde, ağzımı bulduramıyorum...

Yaşlı bir teyze, benim ekmek sepetindeki son dilimi alıp, kedinin sütüne doğramasın mı?

Bir kediye baktım, bir teyzeye…

Gittim kendimi iskeleden denize attım.

Teresa gelsin, beni kurtarıp havlu ile kurulasın diye bekliyorum...

Hala bekliyorum!


***

“Balık lokantaları ucuz falan” diyorum da.

Her gece farklı balık yedik.

Her defasında yüz kâğıt verdik. Nasıl olacak?

Tatilde insan bir şey anlamıyor da cüzdanda para kalmayınca ayakları suya değiyor.

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..